Nieskategoryzowane

Nowy model franczyzy Carrefour

Wtorek, 26 października 2010
Carrefour jest pierwszą siecią międzynarodową, która wprowadziła franczyzową sieć sklepów osiedlowych w Polsce, proponując franczyzobiorcom model skuteczny i będący odpowiedzią na ich oczekiwania biznesowe.

W ramach rozwoju franczyzy w Polsce Carrefour proponuje różne formy partnerstwa, zarówno dla partnerów franczyzowych, jak również działając na zasadzie hurtowni poprzez wygodny system zaopatrzenia sklepów.

Franczyza Carrefour Express jest nową propozycją systemu franczyzowego w Polsce. Jej nowatorskość polega na unikalnym połączeniu pewnych elementów  z modelu franczyzy twardej i miękkiej. Model franczyzy Carrefour sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach do 10 000 mieszkańców, ponieważ Carrefour Express korzysta z potęgi handlowej Carrefour i wypracowanych przez sieć rozwiązań takich jak: asortyment, cena, logistyka, promocja oraz organizacja multiformatowa, a także strategia handlowa zbudowana  wokół klienta.

Ponadto Carrefour, będący w Polsce siecią multiformatową, posiada doświadczenie w sklepach takich jak: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe o różnych powierzchniach: od 100 mkw. do 15 000 mkw.

Obecnie model franczyzowy w Carrefour jest jednym z najbardziej wydajnych, przynoszącym najlepsze wyniki, co potwierdzają liczne otwarcia sklepów w 2010 r. Dotychczas Carrefour otworzył 30 nowych sklepów a kolejne 20 otworzy jeszcze do końca roku. Średni obrót za mkw. na rok przekracza 20 000 zł w pierwszym roku funkcjonowania placówki handlowej.

Niestandardowe rozwiązania w modelu franczyzy dla sklepów osiedlowych sprawiają, że przeniesienie pewnych elementów z franczyzy miękkiej i twardej czyni w obecnej chwili model Carrefour najlepszym na rynku.

(Monika Dawiec)

tagi: carrefour ,