Advertisement

Nowości

Nowa linia przekąsek

Piątek, 22 października 2010
BAKALLAND wprowadza całkowicie nową linię produktów - bakaliowe przekąski impulsowe, stanowiące odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na bakalie w małych gramaturach „on-the-go".  W eleganckich, poręcznych opakowaniach kryją się 3 rodzaje mieszanek w kilku wersjach - razem 8 urozmaiconych przekąsek. Spośród konkurencji wyróżniają się unikalnymi kompozycjami bakalii z crunchem lub z bakaliami w czekoladzie.

Nowa linia produktowa przeznaczona jest dla klientów poszukujących zdrowej alternatywy dla popularnych snacków - batonów, wafli i chipsy.

Małe gramatury - 50 g - są optymalne  zarówno pod względem ceny zakupu, jak i wygody konsumpcji np. w podróży, w pracy czy szkole, co stanowi nowość na polskim rynku, na którym nie ma jeszcze bakalii w małych gramaturach „on-the-go". Odżywcza wartość bakalii jako codziennego źródła mikroelementów i energii dodatkowo podnosi walory nowej linii przekąsek impulsowych BAKALLAND UP!

Oferowane przez BAKALLAND mieszanki to:

Bakalie w zestawach:

- rodzynki jumbo, migdały blanszowane, żurawina suszona,

- żurawina, migdały łuskane, orzechy nerkowca,

- rodzynki luksusowe, orzechy nerkowca, orzechy laskowe,

- rodzynki, orzechy macadamia, żurawina suszona.

Bakalie + Bakalie w Czekoladzie w zestawach:

- orzech arachidowy w czekoladzie, rodzynka, migdał blanszowany,

- ananas kandyzowany, orzech arachidowy w czekoladzie, żurawina.

Bakalie + Crunch w zestawach:

- crunch, migdał kalifornijski, chips bananowy, rodzynka,

- crunch, żurawina, ananas kandyzowany, orzech laskowy

Wyszukane, kobiece kompozycje kolorystyczne, dynamiczna grafika a także wyraźne zdjęcie produktu przyciągną uwagę konsumentów, poszukujących smacznych, zdrowych przekąsek w poręcznych opakowaniach o małej gramaturze.

Logotyp BAKALLAND gwarantuje wysoką jakość eksperta rynku bakalii, natomiast logotyp i nazwa linii produktowej sugerują energię, witalność i zachęcają do konsumpcji.

Sprzedaż wsparta zostanie kampanią reklamową w Internecie, jak również promocjami bezpośrednich w miejscu sprzedaży.

(Monika Dawiec)

tagi: bakalland ,