Nowa linia produktowa przeznaczona jest dla klientów poszukujących zdrowej alternatywy dla popularnych snacków - batonów, wafli i chipsy.
Małe gramatury - 50 g - są optymalne zarówno pod względem ceny zakupu, jak i wygody konsumpcji np. w podróży, w pracy czy szkole, co stanowi nowość na polskim rynku, na którym nie ma jeszcze bakalii w małych gramaturach „on-the-go". Odżywcza wartość bakalii jako codziennego źródła mikroelementów i energii dodatkowo podnosi walory nowej linii przekąsek impulsowych BAKALLAND UP!
Oferowane przez BAKALLAND mieszanki to:
Bakalie w zestawach:
- rodzynki jumbo, migdały blanszowane, żurawina suszona,
- żurawina, migdały łuskane, orzechy nerkowca,
- rodzynki luksusowe, orzechy nerkowca, orzechy laskowe,
- rodzynki, orzechy macadamia, żurawina suszona.
Bakalie + Bakalie w Czekoladzie w zestawach:
- orzech arachidowy w czekoladzie, rodzynka, migdał blanszowany,
- ananas kandyzowany, orzech arachidowy w czekoladzie, żurawina.
Bakalie + Crunch w zestawach:
- crunch, migdał kalifornijski, chips bananowy, rodzynka,
- crunch, żurawina, ananas kandyzowany, orzech laskowy
Wyszukane, kobiece kompozycje kolorystyczne, dynamiczna grafika a także wyraźne zdjęcie produktu przyciągną uwagę konsumentów, poszukujących smacznych, zdrowych przekąsek w poręcznych opakowaniach o małej gramaturze.
Logotyp BAKALLAND gwarantuje wysoką jakość eksperta rynku bakalii, natomiast logotyp i nazwa linii produktowej sugerują energię, witalność i zachęcają do konsumpcji.
Sprzedaż wsparta zostanie kampanią reklamową w Internecie, jak również promocjami bezpośrednich w miejscu sprzedaży.
(Monika Dawiec)
tagi: bakalland ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...