To już kolejna biała sobota sieci Netto, prowadzona w ramach kampanii „Zatrzymać cukrzycę". Podczas poprzednich - w Bydgoszczy, Raciborzu i Pleszewie poziom cukru zmierzyło 600 osób. Klienci Netto bardzo chętnie uczestniczą w akcji - na przebadanie się w kierunku cukrzycy trzeba poświęcić tylko kilka minut przy okazji sobotnich zakupów.
Tuż obok stanowiska badań, prowadzonych przez wykwalifikowaną pielęgniarkę, przyjmuje doświadczony dietetyk. Zmiana sposobu żywienia to podstawowa rzecz, którą należy zrobić w zapobieganiu i leczeniu cukrzycy. Dzięki poradom dietetyka wszystkie osoby, u których wykryto niewłaściwy poziom cukru, mogą od zaraz przestawić się na najlepsze dla ich zdrowia produkty.
Białe soboty w sklepach Netto są elementem kampanii „Zatrzymać cukrzycę", prowadzonej od maja przez sieć. Na początku w marketach pojawiły się specjalnie oznakowane półki z bezcukrową żywnością, polecaną dla diabetyków oraz osób zagrożonych cukrzycą. Kolejnym etapem kampanii są bezpłatne badania poziomu cukru, organizowane wspólnie z firmą Roche Diagnostics Polska oraz Polskim Stowarzyszeniem Diabetyków.
Podczas każdej z takich akcji klienci są badani nowoczesnym i bezpiecznym urządzeniem Accu-Chek. Badanie glukometrem Accu-Chek trwa 5 sekund i jest bezbolesne, a otrzymywany wynik pomiaru odpowiada wynikowi laboratoryjnemu. Klienci otrzymają także profesjonalne materiały edukacyjne, dotyczące cukrzycy oraz zdrowego żywienia, przygotowane przez firmy Roche i Novo Nordisk. Są zapraszani do degustacji zdrowej żywności z oferty Netto.
O szczegółach kampanii i terminach „białych sobót" Netto informuje na łamach prasy, na stronie internetowej www.netto.pl, a także w gazetce handlowej, dostarczanej bezpłatnie do skrzynek pocztowych. Informacje dotyczące akcji są oznakowane logo „Zatrzymać cukrzycę", wpisanym w niebieski okrąg, międzynarodowy symbol walki z cukrzycą.
Cukrzyca zatacza coraz szersze kręgi: statystyki mówią, że choruje na nią ponad 3 miliony Polaków, a na całym świecie - ok. 200 milionów osób. Często nazywa się ją epidemią XXI wieku. Dlatego też, w poczuciu odpowiedzialności za zdrowie swoich klientów, sieć handlowa Netto włączyła się do wielkiej światowej koalicji antycukrzycowej.
(Monika Dawiec)
tagi: netto ,
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...