Intermarché chce być najtańszą siecią na rynku, dlatego z myślą o swoich klientach zdecydowała się nie podwyższać cen po nowym roku. „Zależy nam na utrzymaniu najniższych cen na rynku" - mówi Daniel Prałat, dyrektor generalny sieci Intermarché.
Ta decyzja jest również efektem kalkulacji finansowych. „Wyliczyliśmy, że na przeprowadzenie wszelkich zmian związanych ze zmianą stawek podatkowych, musielibyśmy jednorazowo przeznaczyć 500 tys. zł. Środki te poświęcimy na obniżenie cen w naszych sklepach" - dodaje Daniel Prałat.
(maj)
tagi: Intermarché ,
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...