Intermarché chce być najtańszą siecią na rynku, dlatego z myślą o swoich klientach zdecydowała się nie podwyższać cen po nowym roku. „Zależy nam na utrzymaniu najniższych cen na rynku" - mówi Daniel Prałat, dyrektor generalny sieci Intermarché.
Ta decyzja jest również efektem kalkulacji finansowych. „Wyliczyliśmy, że na przeprowadzenie wszelkich zmian związanych ze zmianą stawek podatkowych, musielibyśmy jednorazowo przeznaczyć 500 tys. zł. Środki te poświęcimy na obniżenie cen w naszych sklepach" - dodaje Daniel Prałat.
(maj)
tagi: Intermarché ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...