Polacy, zachęceni panującym na świecie trendem zdrowego odżywiania, odchodzą od typowo kanapkowych śniadań na rzecz płatków śniadaniowych, bogatych w witaminy i mikroelementy. Po płatki sięgamy coraz częściej - już 16% konsumentów je płatki codziennie lub kilka razy w tygodniu. Statystyczny Polak zjada w ciągu roku ponad 1 kg płatków (dla porównania Anglik zjada 6 kg).
Bakalland Musli Plus to unikalna na rynku linia produktowa, składająca się z musli w pięciu popularnych smakach, wzbogaconych następującymi składnikami funkcjonalnymi: żelazem, wapniem, niacyną, witaminą E, kwasem pantotenowym, witaminą B6, witaminą B2, witaminą B1, kwasem foliowym oraz witaminą B12, które stanowią unikalną wartość dodaną nowych produktów. Informuje o tym znak „+" umieszczony na każdym opakowaniu.
Jedną z inspiracji dla nowej linii Musli Plus był trend konsumencki „on the go". Produkt przeznaczony jest dla kobiet prowadzących aktywny i dynamiczny tryb życia, często żyjących w biegu, ale też zwracających uwagę na odpowiednie odżywianie i dbanie o zdrowie.
Nowe, 50 g opakowanie typu slim, jest inspirowane smukłą kobiecą sylwetką a estetyczna, nowoczesna szata graficzna dostarcza informacji na temat produktu i korzyści z jego spożywania.
Nowa linia produktów Bakalland Musli Plus to 5 rodzajów chrupkiego musli, wzbogaconych niezbędnymi dla organizmu składnikami, w zróżnicowanych smakach - orzechowe, jogurtowe, tropikalne, truskawkowe i bananowe.
Zbiorcze opakowanie Musli Plus to przyciągający uwagę karton z logo Bakalland. Pozwala on na szybkie wyeksponowanie produktu na półce - wystarczy zdjąć wieczko i ekspozycja jest gotowa.
Bakalland Musli Plus to pierwszy prozdrowotny koncept w kategorii musli oparty na połączeniu witamin, błonnika, żelaza i wapnia z lubianymi przez konsumentów bakaliami.
Cena jednego opakowania (50 g) - ok. 1 - 1,20 zł
(Maja Święcka)
tagi: Bakalland ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...