O tym, że sezon letni już dawno odszedł w zapomnienie najlepiej świadczą sklepowe półki. To akurat ucieszyło Panią Magdę, zdobywczynię nagrody głównej w urodzinowym konkursie Kupca Poznańskiego - 7 tysięcy złotych na zakupy stylistkami mody i wizażu - Anetą Wabińską, Elżbietą Tuszewską oraz Anią Nowak.
Pierwszym punktem na zakupowej mapie była metamorfoza dokonana przez Anię Nowak, stylistkę Studia Fryzjersko-Kosmetycznego Miasto Kobiet. „Pani Magdzie zależało na wygodnej, zwiewnej, a jednocześnie ekonomicznej fryzurze, która nie wymagałaby specjalnej pracy przy jej układaniu. Dlatego zaproponowałam najmodniejsze w tym sezonie, stosunkowo krótkie uczesanie na pazia z prostą, lekką grzywką" - komentuje Ania Nowak z Miasta Kobiet. To fryzura łatwa do ułożenia, nie wymagająca modelowania, a nawet użycia suszarki. Idealna dla osób, które nie mają czasu na systematyczne wizyty u fryzjera, ale pragną uczesania modnego i zgodnego z obowiązującymi trendami.
Następnie Pani Magda spotkała się w Kupcu Poznańskim ze stylistkami mody, Anetą Wabińską i Elżbietą Tuszewską, na indywidualnej sesji kreacji wizerunku, stylizacji ubioru oraz wizażu. Celem konsultacji było rozpoznanie potrzeb i oczekiwań Pani Magdy oraz zaproponowanie nowego stylu ubierania dopasowanego do stylu życia i osobowości. Jak przyznaje Aneta Wabińska „dobry wygląd podkreślający mocne strony własnej sylwetki wzmaga wiarę w siebie, sprawia że jesteśmy bardziej przebojowi i nastawieni na sukces - nie tylko w życiu prywatnym, ale także zawodowym."
Dokonana analiza kolorystyczna, podstawa pracy nad wizerunkiem, pozwoliła określić zimowy typ urody Pani Magdy - w szafie osoby reprezentującej taki typ powinny znaleźć się ubrania o mocnych, wyrazistych kolorach - kontrastująca, czysta biel, czerń, róż, czerwień, zieleń, a nawet amarant czy grafit. „Walory kolorystyczne powinny stanowić priorytet przy doborze ubrań, dopiero później należy zwracać uwagę na fason" - dodaje Aneta Wabińska.
Pani Magdzie zaproponowano bardziej dopasowane tunikoswetry, białe, stylowe koszule, jeansy, najmodniejsze w sezonie puchowe kurteczki oraz buty na wyższym obcasie - ich zadaniem było wyszczuplenie i wysmuklenie sylwetki, nadanie jej lekkości i wyrazistości. Nowy styl miał uosabiać sportową elegancję - wygodę w dobrym guście. „Osoba niska o bardziej okrągłych kształtach powinna zapomnieć o luźnych, powyciąganych swetrach, takie ubrania nie maskują niedoskonałości figury, ale wręcz przeciwnie - podkreślają masywną i korpulentną figurę" - komentuje Aneta Wabińska.
Sponsorem metamorfozy Pani Magdy wartej 7 tysięcy złotych było Centrum Handlowo-Biurowe Kupiec Poznański.
(Monika Dawiec)
tagi: kupiec poznański ,
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...