„Tak duża ilość klientów - średnio o 30 tys. wyższa od analogicznych weekendów bieżącego roku - świadczy o tym, że Bonarka na dobre wpisała się w modową mapę Krakowa i Małopolski. Klienci polubili ofertę i komfort robienia zakupów w naszej przestronnej Galerii"- mówi Małgorzata Szychułda, Dyrektor Marketingu Bonarka City Center.
„Na weekendową frekwencję miał wpływ sobotni Największy Pokaz Mody BCC oraz atrakcyjna oferta urodzinowa Cinema City. Wyższa frekwencja została odnotowana tylko w listopadzie i grudniu ubiegłego roku, tuż po otwarciu Bonarki i w okresie przedświątecznym. Trend wzrostowy obserwujemy od jakiegoś czasu i wszystko wskazuje na to że będzie się on utrzymywał" - dodaje Małgorzata Szychułda.
Bonarka City Center, otwarta 21 listopada 2009 roku, to jeden z największych kompleksów handlowych w Polsce, zlokalizowany w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Swoim klientom, oprócz starannie dobranej propozycji ponad 270 sklepów i lokali usługowych, oferuje również szeroką i niepowtarzalną ofertę na spędzenie wolnego czasu oraz bezpłatny parking na 3 200 samochodów. Do grona najemców tylko w tym roku dołączyło już kilkanaście nowych punktów, m.in. Calvin Klein Jeans, IceIceberg, Liu Jo, Marella, Roar, Pinko, Patricia Pepe, Conhpol, Svilanit, Sony Centre, Guess by Marciano, Rubbabu i inni.
(M.D)
tagi: bonarka ,
Fundacja Polska Bezgotówkowa sprawdziła, jak zmieniają się...
Perspektywa wzrostu cen w znacznym stopniu determinuje plany...
Według badania Grupy Offerista, w zeszłym roku najwięcej...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...