Do rodziny produktów Gellwe dołączą: migdały, suszone morele oraz śliwki, orzechy włoskie i laskowe, wiórki kokosowe, rodzynki sułtańskie, rodzynki Jumbo oraz masa makowa. Bakalie stanowią idealne uzupełnienie portfolio marki Gellwe, która dotychczas specjalizowała się w dodatkach do pieczenia, ciastach, deserach tradycyjnych i deserach instant. Bakalie to kolejny krok do poszerzenia oferty marki, która od 26 lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem konsumentów.
Prezes firmy FoodCare (właściciel marki Gellwe) Wiesław Włodarski potwierdza: „Tej jesieni wejdziemy na rynek bakalii z marką Gellwe, która przez konsumentów postrzegana jest jako ekspert w kategorii dodatków do pieczenia oraz ciast i deserów. Dlatego wierzymy, że doskonale sprawdzi się również w segmencie bakalii, które są używane głównie jako dodatki do pieczenia ciast. W przeciągu dwóch-trzech lat chcemy zostać liderem tego rynku."
Pojawienie się na rynku bakalii Gellwe będzie wspierane promocją konsumencką. Konkurs rozpocznie się 1 listopada i potrwa aż do 31 marca. Aby wygrać wystarczy kupić 3 dowolne opakowania bakalii Gellwe, zalogować się na stronę http://www.gellwe.pl/ i przesłać wymyślone przez siebie hasło promujące nowe produkty, podając numery paragonów. Do wygrania jest 9 tygodniowych wycieczek (dla dwóch osób) do Grecji, Turcji, Tunezji, Egiptu, Londynu, Rzymu, Betlejem, Hiszpanii oraz Paryża. W konkursie biorą udział wszystkie bakalie oraz masa makowa.
Wszystkie opakowania bakalii zawierają 100 g produktu, a rodzynki Jumbo występują również w opakowaniu 200 g. Szata graficzna bakalii Gellwe wyróżnia je na tle konkurencji i nawiązuje bezpośrednio do kolorów marki. Layout nowych torebek w granatowym kolorze przyciąga wzrok i przekazuje jasną informację o zawartości dzięki przezroczystemu wycięciu, które eksponuje ich zawartość. Dzięki temu konsument z łatwością może obejrzeć zawartość opakowań. Dodatkowo przekaz wzmocniono widoczną i czytelną nazwą produktu oraz owocowym demo. Na opakowaniach bakalii Gellwe oprócz informacji o konkursie, znajduje się również logotyp „Najlepsze do wypieków", który nawiązuje do pozostałych produktów marki, jednocześnie stanowiąc gwarancję jakości.
Bakalie Gellwe będą dostępne na rynku od 25 października.
(Maja Święcka)
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...