Nieskategoryzowane

Nowy gracz na rynku bakalii

Poniedziałek, 11 października 2010
Firma FoodCare Sp. z o.o.- właściciel marki Gellwe, producenta rynku ciast i deserów na zimno, podjęła decyzję o wejściu w zupełnie nową kategorię. Jesienią Gellwe zadebiutuje w kategorii „bakalie". Na sklepowe półki trafi aż dziewięć nowych produktów.

Do rodziny produktów Gellwe dołączą: migdały, suszone morele oraz śliwki, orzechy włoskie i laskowe, wiórki kokosowe, rodzynki sułtańskie, rodzynki Jumbo oraz masa makowa. Bakalie stanowią idealne uzupełnienie portfolio marki Gellwe, która dotychczas specjalizowała się w dodatkach do pieczenia, ciastach, deserach tradycyjnych i deserach instant. Bakalie to kolejny krok do poszerzenia oferty marki, która od 26 lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem konsumentów.

Prezes firmy FoodCare (właściciel marki Gellwe) Wiesław Włodarski potwierdza: „Tej jesieni wejdziemy na rynek bakalii z marką Gellwe, która przez konsumentów postrzegana jest jako ekspert w kategorii dodatków do pieczenia oraz ciast i deserów. Dlatego wierzymy, że doskonale sprawdzi się również w segmencie bakalii, które są używane głównie jako dodatki do pieczenia ciast. W przeciągu dwóch-trzech lat chcemy zostać liderem tego rynku."

Pojawienie się na rynku bakalii Gellwe będzie wspierane promocją konsumencką. Konkurs rozpocznie się 1 listopada i potrwa aż do 31 marca. Aby wygrać wystarczy kupić 3 dowolne opakowania bakalii Gellwe, zalogować się na stronę http://www.gellwe.pl/ i przesłać wymyślone przez siebie hasło promujące nowe produkty, podając numery paragonów. Do wygrania jest 9 tygodniowych wycieczek (dla dwóch osób) do Grecji, Turcji, Tunezji, Egiptu, Londynu, Rzymu, Betlejem, Hiszpanii oraz Paryża. W konkursie biorą udział wszystkie bakalie oraz masa makowa.

Wszystkie opakowania bakalii zawierają 100 g produktu, a rodzynki Jumbo występują również w opakowaniu 200 g. Szata graficzna bakalii Gellwe wyróżnia je na tle konkurencji i nawiązuje bezpośrednio do kolorów marki. Layout nowych torebek w granatowym kolorze przyciąga wzrok i przekazuje jasną informację o zawartości dzięki przezroczystemu wycięciu, które eksponuje ich zawartość. Dzięki temu konsument z łatwością może obejrzeć zawartość opakowań. Dodatkowo przekaz wzmocniono widoczną i czytelną nazwą produktu oraz owocowym demo.  Na opakowaniach bakalii Gellwe oprócz informacji o konkursie, znajduje się również logotyp „Najlepsze do wypieków", który nawiązuje do pozostałych produktów marki, jednocześnie stanowiąc gwarancję jakości.

Bakalie Gellwe będą dostępne na rynku od 25 października.

(Maja Święcka) 

tagi: FoodCare , Gellwe ,