Agencja Great Open House odpowiedzialna jest za przygotowanie specjalnych stref Bakusia, w których animatorki w strojach policjantek uczą najmłodszych podstawowych zasad ruchu drogowego i bezpiecznego zachowania na drodze oraz prowadzą konkursy z nagrodami.
„Po raz kolejny powierzyliśmy Agencji GOH organizację akcji ze względu na bardzo kreatywny, angażujący klienta mechanizm działań. Promocja spotkała się z pozytywnym odbiorem konsumentów - podczas wrześniowej akcji w większości hal sieci Real zrealizowaliśmy założone cele sprzedażowe. Te czynniki oraz pozytywna ocena dotychczasowej współpracy spowodowały, że zdecydowaliśmy się na rozszerzenie działań promocyjnych w większej liczbie sklepów" - mówi Magdalena Polak, Trade Marketing Manager Bakoma Sp. z o.o.
Pierwsza edycja akcji „Bakuś - bezpieczny powrót do szkoły" odbyła się we wrześniu w 43 hipermarketach Real na terenie całej Polski.
(M.D)
tagi: bakoma ,
Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol Tadeusz...
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...