Nieskategoryzowane

Great Open House dla Bakomy

Poniedziałek, 11 października 2010
Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House rozpoczyna II edycję akcji „Bezpiecznie z Bakusiem". Działania shopper marketingowe prowadzone będą w 95 hipermarketach na terenie całej Polski od 08.10.2010. Celem akcji jest wsparcie sprzedaży produktów z rodziny Bakuś oraz promocja nowego produktu z portfolio Bakomy - „Bakuś do kieszonki".

Agencja Great Open House odpowiedzialna jest za przygotowanie specjalnych stref Bakusia, w których animatorki w strojach policjantek uczą najmłodszych podstawowych zasad ruchu drogowego i bezpiecznego zachowania na drodze oraz prowadzą konkursy z nagrodami.

„Po raz kolejny powierzyliśmy Agencji GOH organizację akcji ze względu na bardzo kreatywny, angażujący klienta mechanizm działań. Promocja spotkała się z pozytywnym odbiorem konsumentów - podczas wrześniowej akcji w większości hal sieci Real zrealizowaliśmy założone cele sprzedażowe. Te czynniki oraz pozytywna ocena dotychczasowej współpracy spowodowały, że zdecydowaliśmy się na rozszerzenie działań promocyjnych w większej liczbie sklepów" - mówi Magdalena Polak, Trade Marketing Manager Bakoma Sp. z o.o.

Pierwsza edycja akcji „Bakuś - bezpieczny powrót do szkoły" odbyła się we wrześniu w 43 hipermarketach Real na terenie całej Polski.

(M.D)

tagi: bakoma ,