W promocji może wziąć udział każdy, kto w delikatesach Milea dokona zakupu co najmniej 3 produktów wybranych marek: Lubella, Kubuś, Tymabrk i Mlekołaki, a następnie wyśle SMS-em kod widoczny na paragonie. Codzienne losowania wyłonią zwycięzców.
"Smakowite nagrody w sieci Milea" to trzecia w tym roku akcja konsumencka, którą tym razem organizujemy z Grupą Maspex Wadowice. Klienci Milea to osoby aktywne i ceniące swój czas dlatego loterię dostosowaliśmy do ich potrzeb i oczekiwań. Zasady naszej zabawy są proste i sprowadzają się do trzech haseł: kup, wyślij i wygraj smakowite nagrody" - przekonuje Anna Dobrońska, Manager ds. Marketingu Milea.
W ramach loterii sieć Milea rozda 28 aparatów Canon Powershot z kartą pamięci 4GB, 112 bonów na zakupy o nominale 150 PLN oraz 4 laptopy Asus Eee PC. Promocja „Smakowite nagrody w sieci Milea" potrwa do 3 listopada.
(Maja Święcka)
tagi: Milea ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...