Dom Whisky w Jastrzębiej Górze jest wzorowany na tradycyjnych destylarniach, co pozwoliło organizatorom stworzyć odpowiedni i niepowtarzalny klimat dla poznania tajemnicy sukcesu urodzinowego trunku. W trakcie prezentacji, która była clue wieczoru, Piotr Chmielecki, Senior Brand Manager Jack Daniel's, przybliżył historię marki i tajemnicę procesu wytwarzania, przedstawił różnice między whisky, whiskey oraz bourbonem i zaskoczył wszystkich anegdotami z życia Jacka Daniela.
Patryk Le Nart, założyciel Międzynarodowej Szkoły Sommelierów i Barmanów, poprowadził degustację whiskey z rodziny Jack Daniel's. Atmosfera wieczoru przypadła do gustu wszystkim gościom a rozmowom o Jacku nie było końca.
Przyjaciele Jack'a i Domu Whisky, wśród których znaleźli się Anita Lipnicka i John Porter, Marek Kościkiewicz, Hubert Urbański z żoną Julią oraz Maciej Dowbor wznieśli urodzinowy toast za zdrowie jubilata.
Z okazji tak ważnej rocznicy wyprodukowano również specjalną, limitowaną wersję urodzinowej butelki, upamiętniającą tę historyczną datę.
Z pewnością dumnie prezentuje się na każdej półce koneserów tego trunku. Na szyjce butelki znajduje się zawieszka z unikatowym numerem, za pomocą którego nabywcy mogli zarejestrować się na stronie www.
(Monika Dawiec)
tagi: whisky ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...