Wprowadzone zmiany to awanse na kluczowe dla firmy Nestlé stanowiska. Zbigniew Walkiewicz, nowy Country Manager Nestlé Bułgaria, będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu oraz nadzór nad wszystkimi działami Nestlé w Bułgarii. Nowa funkcja będzie wiązała się również z zarządzaniem pracą 2 000 ludzi. Do nowych obowiązków Wojciecha Buczaka będzie należało zarządzanie sprzedażą na polskim rynku oraz wprowadzanie i rozwój nowych strategii rynkowych. Jego awans wiąże się też z podjęciem funkcji Członka Zarządu Nestlé Polska.
Zbigniew Walkiewicz (na zdjęciu powyżej) jest związany z Nestlé od 1994 roku. Przez 3 lata pełnił funkcję Dyrektora Działu Sprzedaży Nestlé na Ukrainie i w Mołdawii. Od 2006 roku w Nestlé Polska pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży. W tym czasie udało mu się stworzyć zespół skutecznych profesjonalistów, który przyczynił nie tylko do osiągnięcia założonych celów, ale również do ich znacznego przekroczenia. Z powodzeniem wdrażał i rozwijał nowe strategie rynkowe. Na nowym stanowisku będzie on raportować bezpośrednio do Laurent'a Dereaux, Szefa Regionu Europy Południowo-Wschodniej Nestlé S.A.
Wojciech Buczak rozpoczął pracę w Nestlé w maju 1995 roku w Dziale Sprzedaży Nestlé Polska S.A. i przeszedł wszystkie szczeble kariery. W listopadzie 2006 objął stanowisko Krajowego Kierownika ds. Sprzedaży w Terenie. W czasie pełnienia obowiązków na tym stanowisku, Wojciech znacząco przyczynił się do wzmocnienia pozycji rynkowej oraz zwiększenia obrotów Nestlé Polska S.A. poprzez skuteczne, zakończone pełnym sukcesem wprowadzenie gruntownych zmian w zakresie struktury sprzedaży oraz jej efektywności. Na nowym stanowisku będzie on raportować bezpośrednio do Stuarta Irvine, Prezesa Nestlé Polska i Krajów Bałtyckich.
(Maja Święcka)
tagi: Nestle ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...