Pasztety delikatesowe Indykpol to nowa kategoria świeżych pasztetów Premium konfekcjonowanych w nowoczesnych i praktycznych opakowaniach o wadze 110 g. Na początku oferowane będą w trzech wyjątkowych wersjach smakowych: pasztet delikatesowy, pasztet z zielonym pieprzem oraz pasztet z żurawiną.
Wyjątkowa konsystencja tych pasztetów umożliwia ich różnorodne zastosowanie tj. zarówno rozsmarowanie na pieczywie, jak i krojenie. Mogą więc stanowić samodzielną potrawę- przystawkę podawaną z dodatkami lub bez. Ich kształt kojarzy się z tradycyjnymi pasztetami wypiekanymi w domu - uznawanymi za najlepsze, ale też najtrudniejsze w przygotowaniu.
Pasztety te są idealną mięsną alternatywą dla plastrowanych serów żółtych, serów topionych, pleśniowych, twarożków smakowych, past rybnych itp. Pasztety delikatesowe spełniają oczekiwania konsumentów w zakresie pasztetu idealnego. Ich zaletą jest: widoczny producent, data przydatności do spożycia, bezpieczne opakowanie przez które można zobaczyć produkt, łatwość zakupu (bez kolejki), wysoka jakość (bez MDOM-u) i estetyka - można serwować go gościom, czy zabrać do pracy.
Wprowadzenie produktu na rynek wsparte będzie kampanią telewizyjną w terminie 15.10-11.11.2010 r., a także reklamą na ekranach diodowych w największych miastach polski, informacjami w prasie oraz kampanią internetową. U przedstawicieli dostępne będą także materiały informacyjne i wspomagające sprzedaż dla kontrahentów.
(Monika Dawiec)
tagi: indykpol ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...