Zadaniem Lothar Böhm było oddanie najwyższej jakości marki Łomża oraz podkreślenie jej regionalnego, oryginalnego pochodzenia. Agencja zaprojektowała opakowania trzech wariantów piwa Łomża Export, Łomża Wyborowe Niepasteryzowane oraz Łomża Mocne Niepasteryzowane. Stworzyła nowy kształt etykiet, wprowadziła nowoczesne liternictwo oraz odświeżyła i uprościła ikony kurpiowskich laleczek.
(maj)
tagi: Łomża ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...