Energetyczna moc Tigera Black uwalniana będzie od teraz z matowej, designerskiej puszki, ozdobionej dużym wizerunkiem tygrysa, będącego synonimem siły, zwycięstwa i dominacji oraz doskonale znanym i charakterystycznym logo marki.
Tiger w wersji Black to kwintesencja prestiżu, innowacji i sprawdzonego smaku napoju energetyzującego. Jest to propozycja dla osób ceniących sobie wyszukany design, najlepszą jakość
i sprawdzony smak ulubionego napoju.
„Dzięki nowej wersji opakowania chcemy podkreślić atrybuty Tigera - aktualnego lidera rynku. Prestiżowe, eleganckie opakowanie podkreśla najlepszą, uznaną jakość napoju, jego aspiracyjność i moc. Liczymy, że Tiger Black szybko zdobędzie uznanie naszych wiernych konsumentów" - mówi Sebastian Pender - Junior Brand Manager marki Tiger.
Tiger Black Energy Drink oferowany jest w puszcze o pojemności 250 ml. Dystrybucja objęła sieci hipermarketów, stacje benzynowe i sklepy tradycyjne.
Sugerowana cena: 3,50 zł/opakowanie: puszka 250 ml
Dostępny w sprzedaży od września 2010 roku.
Producent: FoodCare Sp.z o o., ul. Spokojna 4, 32-080 Zabierzów
(Maja Święcka)
tagi: Tiger ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...