Energetyczna moc Tigera Black uwalniana będzie od teraz z matowej, designerskiej puszki, ozdobionej dużym wizerunkiem tygrysa, będącego synonimem siły, zwycięstwa i dominacji oraz doskonale znanym i charakterystycznym logo marki.
Tiger w wersji Black to kwintesencja prestiżu, innowacji i sprawdzonego smaku napoju energetyzującego. Jest to propozycja dla osób ceniących sobie wyszukany design, najlepszą jakość
i sprawdzony smak ulubionego napoju.
„Dzięki nowej wersji opakowania chcemy podkreślić atrybuty Tigera - aktualnego lidera rynku. Prestiżowe, eleganckie opakowanie podkreśla najlepszą, uznaną jakość napoju, jego aspiracyjność i moc. Liczymy, że Tiger Black szybko zdobędzie uznanie naszych wiernych konsumentów" - mówi Sebastian Pender - Junior Brand Manager marki Tiger.
Tiger Black Energy Drink oferowany jest w puszcze o pojemności 250 ml. Dystrybucja objęła sieci hipermarketów, stacje benzynowe i sklepy tradycyjne.
Sugerowana cena: 3,50 zł/opakowanie: puszka 250 ml
Dostępny w sprzedaży od września 2010 roku.
Producent: FoodCare Sp.z o o., ul. Spokojna 4, 32-080 Zabierzów
(Maja Święcka)
tagi: Tiger ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...