Nowości

Tiger Black Energy Drink - nowa odsłona

Wtorek, 05 października 2010
Nowy Tiger Black Energy Drink to połączenie smaku znanego Tiger Energy Drink z nowym, ekskluzywnym designem. Napój ma zmienioną szatę graficzną opakowania na bardziej stylową, utrzymaną w stonowanej czerni z ożywiającymi elementami w kolorze czerwonym.

Energetyczna moc Tigera Black uwalniana będzie od teraz z matowej, designerskiej puszki, ozdobionej dużym wizerunkiem tygrysa, będącego synonimem siły, zwycięstwa i dominacji oraz doskonale znanym i charakterystycznym logo marki.

Tiger w wersji Black to kwintesencja prestiżu, innowacji i sprawdzonego smaku napoju energetyzującego. Jest to propozycja dla osób ceniących sobie wyszukany design, najlepszą jakość
i sprawdzony smak ulubionego napoju.

„Dzięki nowej wersji opakowania chcemy podkreślić atrybuty Tigera - aktualnego lidera rynku. Prestiżowe, eleganckie opakowanie podkreśla najlepszą, uznaną jakość napoju, jego aspiracyjność i moc.  Liczymy, że Tiger Black szybko zdobędzie uznanie naszych wiernych konsumentów" - mówi Sebastian Pender - Junior Brand Manager marki Tiger.

Tiger Black Energy Drink oferowany jest w puszcze o pojemności 250 ml. Dystrybucja objęła sieci hipermarketów, stacje benzynowe i sklepy tradycyjne.

Sugerowana cena: 3,50 zł/opakowanie: puszka 250 ml

Dostępny w sprzedaży od września 2010 roku.

Producent: FoodCare Sp.z o o., ul. Spokojna 4, 32-080 Zabierzów

(Maja Święcka)

tagi: Tiger ,