Energetyczna moc Tigera Black uwalniana będzie od teraz z matowej, designerskiej puszki, ozdobionej dużym wizerunkiem tygrysa, będącego synonimem siły, zwycięstwa i dominacji oraz doskonale znanym i charakterystycznym logo marki.
Tiger w wersji Black to kwintesencja prestiżu, innowacji i sprawdzonego smaku napoju energetyzującego. Jest to propozycja dla osób ceniących sobie wyszukany design, najlepszą jakość
i sprawdzony smak ulubionego napoju.
„Dzięki nowej wersji opakowania chcemy podkreślić atrybuty Tigera - aktualnego lidera rynku. Prestiżowe, eleganckie opakowanie podkreśla najlepszą, uznaną jakość napoju, jego aspiracyjność i moc. Liczymy, że Tiger Black szybko zdobędzie uznanie naszych wiernych konsumentów" - mówi Sebastian Pender - Junior Brand Manager marki Tiger.
Tiger Black Energy Drink oferowany jest w puszcze o pojemności 250 ml. Dystrybucja objęła sieci hipermarketów, stacje benzynowe i sklepy tradycyjne.
Sugerowana cena: 3,50 zł/opakowanie: puszka 250 ml
Dostępny w sprzedaży od września 2010 roku.
Producent: FoodCare Sp.z o o., ul. Spokojna 4, 32-080 Zabierzów
(Maja Święcka)
tagi: Tiger ,
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...
Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...