Przepis na… codzienność, która smakuje – KAMIS wprowadza nowość
Piątek, 03 października 2025
KAMIS odpowiada na potrzeby zabieganych konsumentów, wprowadzając serię „Przepis na…”. To 8 produktów z mieszanką przypraw, krótką listą zakupów i prostym przepisem, które ułatwiają przygotowanie szybkich i aromatycznych dań.
Inspiracja, która oddaje czas
Na sklepowe półki trafiła seria „Przepis na…”, która szybko zyskała uznanie wśród polskich konsumentów, a także się stała inspiracją do przygotowania dań nie tylko prostych i szybkich, lecz także pełnych głębi smaku. Produkty KAMIS to odpowiedź na potrzeby współczesnego konsumenta, który nie może sobie pozwolić na spędzenie wielu godzin w kuchni.
- Aż 37% Polaków gotuje codziennie dla siebie i swojej rodziny, co oznacza aż 365 dań rocznie! Chociaż marzymy o różnorodnych potrawach, często ogranicza nas brak inspiracji, czasu oraz odpowiednich umiejętności, przez co sięgamy po te same, dobrze znane przepisy. Marka KAMIS wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, oferując innowacyjną linię produktów „Przepis na…”. To gotowe rozwiązanie na 8 pysznych i aromatycznych dań, które łączą najwyższą jakość, smak domowego obiadu i możliwość przygotowania w nawet 30 minut – mówi Anna Ślażyńska, Brand Manager.
Nowości powstały dzięki zespołowi ekspertów kulinarnych McCormick, aby ułatwić domowym kucharzom szybkie przygotowanie smacznych i dobrze skomponowanych dań. Każde opakowanie to starannie dobrana mieszanka ziół i przypraw, a także gotowy przepis oraz lista zakupów.
Nowa linia produktów zawiera:
• Klopsiki w kremowym sosie pomidorowym z ziołami • Kurczak po toskańsku z suszonymi pomidorami • Kurczak w delikatnym sosie miodowo-musztardowym • Makaron z kurczakiem w kremowym sosie curry • Penne w aksamitnym sosie pomidorowym z mozzarellą • Polędwiczki wieprzowe w aromatycznym sosie grzybowym • Zapiekanka kurczak Gyros z aromatycznym ryżem • Zapiekanka w kremowym sosie w stylu Carbonara z szynką i brokułami
Kampania „Przepis na…” codzienność, która smakuje
W ramach kampanii produktowej marka rozpoczęła współpracę z kulinarnymi twórcami i gwiazdami. Do akcji dołączyli m.in. aktor Maciej Musiał oraz twórczyni internetowa Kamila Smyk, którzy na swoich profilach pokazali, jak szybko i łatwo przygotować danie, które zachwyca smakiem i inspiruje w kuchni.
Z okazji wejścia na rynek nowości produktowych, marka KAMIS zorganizowała także konkurs dla swoich konsumentów, w którym mogą wygrać więcej czasu dla siebie! Aby wziąć udział w konkursie „Przepis na…”, uczestnik musi stworzyć i opublikować na Instagramie post, reel lub relację z daniem przygotowanym z użyciem przypraw z nowej linii oraz krótki opis własnej historii z tytułem rozwijającym hasło „Przepis na…”. Należy także oznaczyć profil marki @kamis oraz profil jednego z czterech influencerów promujących konkurs (zdrowo_w_15_minut, mrs.polkadot, smyk_w_kuchni_blog oraz maciejmusial_official), a także dodać hashtagi #PrzepisNa i #Kamis. Na zwycięzców czeka voucher o wartości 3000 zł na weekendowy pobyt z oferty SlowHop oraz cztery nagrody dodatkowe.
Wypróbuj „Przepis na…” od KAMIS i rozkoszuj się głębią smaku oraz czasem dla siebie
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.