Chucky (Laleczka Chucky), Freddy Fazbear (Pięć Koszmarnych Nocy), The Grabber (Czarny Telefon) oraz M3gan (M3GAN), choć pochodzą z innych światów to kieruje nimi to samo nieposkromione pragnienie: Fanta. Na całym świecie będzie można ponownie zobaczyć ich w akcji. Universal już wkrótce zaprezentuje dwa nowe, mrożące krew w żyłach rozdziały z udziałem tych bohaterów: Czarny Telefon 2 oraz Pięć Koszmarnych Nocy 2. Oba filmy powstają w studiu Blumhouse, lidera horrorów.
W tym roku zagoszczą również na etykietach dobrze znanych smaków napojów Fanta, a Chucky nawiedzi limitowaną, jagodową Fanta Chucky, która jest już dostępna na sklepowych półkach. Na Fanta Orange oraz Fanta Orange Zero znajdziemy Freddy’ego Fazbeara, natomiast z Fanta Lemon Zero będzie na nas zerkać M3gan, podczas gdy The Grabbera pojawi się na Fanta Shokata Zero. Ponadto, dzięki kodom QR umieszczonym na opakowaniach fani mogą odblokować ekskluzywne treści i dodatkowe atrakcje.
„Fanta to gwarancja czystej przyjemności smaku. W tym sezonie, we współpracy z Universal Pictures i Blumhouse, po raz pierwszy dołączyły do nas najsłynniejsze ikony horroru. One wracają – ale nie po to, by straszyć. Wracają, bo… pragną napoju Fanta!” – mówi Ibrahim Salim Khan, Global VP, Fanta w The Coca-Cola Company.
„Cieszymy się, że możemy podtrzymać naszą straszną tradycję – bo Halloween to okazja, by wyjść poza schemat i dać fanom coś więcej niż tylko napój: chwilę radości i powód do wspólnej zabawy” – dodaje Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola Polska.
Loteria z dreszczykiem
Kupując Fanta Halloween, można również wziąć udział w loterii i wygrać m.in. iPhone’a 17 z limitowanym etui, zestaw do filmowego maratonu z projektorem i maszyną do popcornu czy vouchery Glovo o wartości 100 zł. Wystarczy wymienić kod spod nakrętki na token Fanta w aplikacji Coca-Cola. Promocja trwa od 2.09.2025 do 31.10.2025. Szczegóły dostępne są na stronie coca-cola.com.pl
Kampania swoim zakresem obejmuje działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom brand przynależący do WPP Media, VML, Fortis oraz 24/7Communication.
Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe