ALDI z nową agencją na kompleksową obsługę komunikacji 360
Środa, 10 września 2025
Agencja Open Gate od 1 września 2025 r. odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną sieci ALDI w Polsce. Zakres współpracy obejmuje kampanie reklamowe, projekty graficzne, materiały promocyjne, a także działania specjalne i eventy.
ALDI, jedna z bardziej rozpoznawalnych sieci retail w Polsce, zdecydowała się na wybór partnera strategicznego, który będzie wspierał markę w budowaniu spójnej komunikacji i wzmocnieniu jej pozycji na konkurencyjnym rynku FMCG.
- W ALDI stawiamy na konsekwentny rozwój i jasną komunikację, która odzwierciedla nasze wartości - prostotę, wysoką jakość i bliskość z klientem. Wybór agencji Open Gate, to decyzja o współpracy z partnerem, który rozumie naszą strategię i potrafi przełożyć ją na nowoczesne, angażujące działania komunikacyjne – mówi Paulina Wald, Manager ds. Zarządzania Kampaniami w ALDI Polska.
Open Gate odpowiadać będzie za bieżące wsparcie strategiczne i kreatywne marki, w tym kampanie ATL i BTL, reklamy telewizyjne, radiowe, materiały graficzne, a także projekty eventowe i niestandardowe aktywacje marketingowe.
- Jesteśmy dumni z tego, że możemy wspierać ALDI w dalszym rozwoju na polskim rynku. To dla nas nie tylko prestiżowy projekt, ale i dowód zaufania, że nasze podejście łączące strategię, kreatywność i efektywność jest odpowiedzią na wyzwania nowoczesnego retailu – podkreśla Andrzej Lewkowski, Senior Account Director w Open Gate.
Forum Obywatelskiego Rozwoju (FOR) alarmuje: projekt ustawy o...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.