Marketing

ALDI z nową agencją na kompleksową obsługę komunikacji 360

Środa, 10 września 2025
Agencja Open Gate od 1 września 2025 r. odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną sieci ALDI w Polsce. Zakres współpracy obejmuje kampanie reklamowe, projekty graficzne, materiały promocyjne, a także działania specjalne i eventy.
ALDI, jedna z bardziej rozpoznawalnych sieci retail w Polsce, zdecydowała się na wybór partnera strategicznego, który będzie wspierał markę w budowaniu spójnej komunikacji i wzmocnieniu jej pozycji na konkurencyjnym rynku FMCG.

- W ALDI stawiamy na konsekwentny rozwój i jasną komunikację, która odzwierciedla nasze wartości - prostotę, wysoką jakość i bliskość z klientem. Wybór agencji Open Gate, to decyzja o współpracy z partnerem, który rozumie naszą strategię i potrafi przełożyć ją na nowoczesne, angażujące działania komunikacyjne – mówi Paulina Wald, Manager ds. Zarządzania Kampaniami w ALDI Polska. 

Open Gate odpowiadać będzie za bieżące wsparcie strategiczne i kreatywne marki, w tym kampanie ATL i BTL, reklamy telewizyjne, radiowe, materiały graficzne, a także projekty eventowe i niestandardowe aktywacje marketingowe.

- Jesteśmy dumni z tego, że możemy wspierać ALDI w dalszym rozwoju na polskim rynku. To dla nas nie tylko prestiżowy projekt, ale i dowód zaufania, że nasze podejście łączące strategię, kreatywność i efektywność jest odpowiedzią na wyzwania nowoczesnego retailu – podkreśla Andrzej Lewkowski, Senior Account Director w Open Gate.



Źródło: System Effecto
Fot: mat. prasowe



tagi: Agencja Open Gate , ALDI w Polsce , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,