Nutella Plan Based zachowuje niepowtarzalny smak, z którego słynie klasyczna Nutella, zastępując mleko składnikami pochodzenia roślinnego, takimi jak ciecierzyca i syrop ryżowy. Podobnie jak tradycyjna wersja, nowa odsłona powstaje z wysokiej jakości składników – prażonych orzechów laskowych i aromatycznego kakao – tworząc wyjątkowo kremową konsystencję. Produkt posiada certyfikację wegańską i stanowi nową alternatywę dla osób poszukujących produktów roślinnych.
Rok po jubileuszu 60-lecia, marka Nutella w Polsce nie tylko celebruje swoją historię, lecz także wprowadza nowości, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na produkty roślinne. Coraz więcej konsumentów ogranicza lub rezygnuje z produktów pochodzenia zwierzęcego – z powodów zdrowotnych, etycznych lub wynikających ze stylu życia.
Thomas Chatenier, odpowiedzialny w Ferrero Group za markę Nutella, podkreśla: „Od 60 lat miliony osób na całym świecie rozpoczynają dzień od kremu Nutella. Oferując krem Nutella Plant Based - najnowszy produkt w rozwijającym się portfolio marki - z ogromną radością powitamy wszystkich tych konsumentów, którzy będą chcieli dołączyć do grona naszych fanów. Opracowaliśmy tę nowość, aby dać konsumentom możliwość wyboru: produkt, który dostarcza ten sam wyjątkowy smak kremu Nutella, lecz w roślinnej odsłonie. To ten sam doskonały smak, kremowa konsystencja i najwyższa jakość, za które Nutella jest kochana”.
Vanessa Brown, reprezentująca Vegetarian Society, powiedziała: „Doceniamy starania Ferrero, aby odpowiadać na potrzeby i oczekiwania milionów konsumentów stosujących diety roślinne i wegańskie. Z przyjemnością informujemy, że nowa Nutella Plant Based spełnia rygorystyczne kryteria wegańskiej akredytacji Vegetarian Society. Jedna z najbardziej uwielbianych marek na świecie oferuje teraz opcję roślinną.”
Nutella Plant Based trafi na polski rynek jesienią 2025 roku i będzie dostępna w sklepach w opakowaniu o pojemności 350 g.
Podobnie jak klasyczna Nutella, będzie sprzedawana w słoiku nadającym się do recyklingu i wytwarzana z najwyższej jakości składników, zgodnie z zaangażowaniem Ferrero w odpowiedzialne pozyskiwanie surowców.
Więcej informacji i szczegółów, na stronie
www.nutella.com.
Źródło: AM ART-MEDIA AGENCJA PR
Fot: mat. prasowe