Grupa Eurocash rozwija portfolio marek własnych, wprowadzając nową markę „Codzienny”. Obejmuje około 120 produktów pierwszej potrzeby, z których część już dostępna jest w lokalnych sklepach w atrakcyjnych cenach dyskontowych. To strategiczny krok wzmacniający konkurencyjność detalistów i rozwój private label w Grupie.
„Codzienny” obejmuje szeroką gamę podstawowych produktów spożywczych – od nabiału, poprzez produkty suche, oleje, napoje, konserwy czy jaja. Marka została stworzona jako odpowiedź na najważniejsze potrzeby polskich gospodarstw domowych: łączy dobrą jakość z korzystnymi cenami jak te w dyskontach, a w dodatku dostępna jest lokalnie, na wyciągnięcie ręki. W sprzedaży dostępnych jest już ponad 50 indeksów, a do końca 2025 r. oferta zostanie poszerzona do 120 pozycji. Produkty pojawiły się już na półkach Delikatesów Centrum, planowane jest wdrożenie w kolejnych sieciach.
Codzienne wsparcie dla lokalnych detalistów
Nowa marka własna w portfolio Eurocash to odpowiedź na oczekiwania klientów, a jednocześnie narzędzie, które pozwala konkurować lokalnym sklepom z sieciami dyskontowymi. „Codzienny" stanowi strategiczne wsparcie – pozwala budować spójną ofertę w kluczowych kategoriach, poprawia postrzeganie cenowe punktów sprzedaży i zwiększa lojalność klientów, co przekłada się na rentowność biznesu.
- Dla lokalnych sklepów codzienne produkty były zawsze kluczową kategorią, a jednocześnie najtrudniejszą do konkurowania z sieciami dyskontowymi. Nasza nowa marka daje detalistom gotowe narzędzie, które odwraca ten trend. Widoczna i czytelna prezentacja asortymentu sygnalizuje klientom atrakcyjną ofertę cenową, ułatwia szybkie odnalezienie artykułów pierwszej potrzeby, zwiększa ich rotację i jednocześnie buduje lojalność. Klienci chętniej wracają do sklepu, gdzie zakupy są wygodne, a podstawowe produkty zawsze dostępne w dobrej jakości i niskiej cenie – podkreśla Małgorzata Zielińska, dyrektor Działu Marki Własnej w Grupie Eurocash.
Marka została opracowana w oparciu o szeroko zakrojone badania opinii konsumentów. Jej wyróżnikiem jest charakterystyczna identyfikacja wizualna – kolorowe opakowania i jednolity system oznaczeń z uśmiechniętym słonecznym logo, które przyciąga wzrok i ułatwia klientom szybkie odnajdywanie produktów na półce.
Wzmocnienie pozycji marek własnych w Eurocash
Grupa Eurocash od lat konsekwentnie rozwija ofertę produktów pod własnymi brandami. W ostatnich miesiącach portfolio zostało poszerzone o m.in. słodką markę Ameli, piwo Gilde, a pod sztandarem Faktorii Win – winiarski brand Grape Talk. „Codzienny” uzupełnia tę linię, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na produkty pierwszej ceny i wzmacniając konkurencyjność sklepów tradycyjnych.
- Obecnie wartość sprzedaży private label wynosi około 900 mln zł, co stanowi 5% całkowitej sprzedaży Grupy. W najbliższych latach planujemy znacząco zwiększyć udziały marek własnych. Stawiamy na dywersyfikację oferty, dostosowując ją do różnych stylów życia i budżetów konsumentów. Marka „Codzienny” jest ważnym elementem tej strategii – dodaje Małgorzata Zielińska.
Skup wierzytelności frankowych kusi obietnicą uniknięcia...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.