Nowe, wyjątkowe opakowanie z pewnością wyróżni się na sklepowej półce smukłym, profilowanym kształtem i grawerami na butelce, które przedstawiają wizerunek głowy żubra i nazwę trunku. Etykieta typu „no label look" utrzymana w kolorystyce srebra i granatu z elementami czerwieni przedstawia nazwę oraz emblematy związane z miejscem powstawania, łącząc tradycję z nowoczesnością. Taki rodzaj etykiet dotąd wykorzystywany był przede wszystkim w segmencie premium.
Harmonijne ułożenie wszystkich elementów oraz brak kontretykiety podkreślają przejrzystość i elegancję nowego opakowania. Minimalistyczna owijka na szyjce butelki, zawierająca informacje zazwyczaj znajdujące się na kontretykiecie (kod paskowy, informacje o zawartości, nazwa producenta), to innowacyjne rozwiązanie w kategorii wódek.
Tłoczona butelka kryje w sobie wyśmienitą polską wódkę czystą, produkowaną z wybornego spirytusu, przygotowywaną na bazie krystalicznie czystej wody pochodzącej z rejonów Lubelszczyzny. Czterostopniowy proces destylacji gwarantuje jeszcze lepszy smak trunku, który już zdobył miano jednego z liderów w segmencie ekonomicznym.
Wprowadzenie na rynek Wódki Żubr w nowym opakowaniu będzie wsparte kampanią promocyjną w punktach sprzedaży pod hasłem „MOC NATURY" , która komunikować będzie naturalne pochodzenie składników oraz niekwestionowaną moc.
(Monika Dawiec)
tagi: ŻUBR ,
W maju br. masło w sklepach było droższe o 18,8% niż rok...
W maju br. liczba wniosków dotyczących zamknięcia...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...
Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania...
Uderza ona w krajową branżę transportową...