Nowości

Lubella i Kubuś świętują razem – limitowana edycja opakowań płatków z okazji 30. urodzin marki Kubuś!

Wtorek, 26 sierpnia 2025
Z okazji 30-lecia marki Kubuś, Lubella przygotowała wyjątkową niespodziankę dla fanów smacznych śniadań – limitowaną edycję opakowań płatków śniadaniowych Lubella z grafikami kultowej postaci Kubusia. To połączenie dwóch uwielbianych marek, które od lat towarzyszą polskim rodzinom w codziennych rytuałach.
Nowe opakowania obejmują produkty ze standardowego portfolio Lubella, jednak ich szata graficzna została odświeżona i wzbogacona o elementy związane z jubileuszem Kubusia. To nie tylko ukłon w stronę wieloletniej historii marki, ale także sposób na dodanie odrobiny radości do porannego posiłku.

W ramach kampanii Lubella i Kubuś przygotowały wspólną komunikację digitalową, w tym dedykowane video oraz zestaw banerów, które będą wspierać promocję limitowanej edycji. Dodatkowym elementem kampanii będzie aktywacja influencerska, angażująca twórców internetowych, którzy podzielą się swoimi ulubionymi śniadaniowymi rytuałami z Lubellą i Kubusiem.

To idealna okazja, by uczcić 30 lat Kubusia – z uśmiechem, smakiem i odrobiną nostalgii.

LUB2LUB_KV_PLATKI_A3_3SKU_LAY04_1.jpg

Spot reklamowy: https://www.youtube.com/watch?v=bB3Xwos4DCo
Agencja odpowiedzialna za produkcję spotu: Badi Badi
Agencja Influencerska: BrandBuddies
Dom Mediowy: Starcom



Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe




tagi: Lubella , Kubuś , opakowania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,