Nowości

Tchibo wprowadza kolejne napoje na bazie matchy do swojego menu

Czwartek, 21 sierpnia 2025
Do menu coffee barów Tchibo dołączyły trzy nowe, smakowe wersje matchy. W zależności od gustów i potrzeb klienci mogą sięgnąć po orzeźwiający Matcha Tonic, tropikalny Iced Passion Fruit Matcha Latte lub owocowe Iced Strawberry Matcha Latte. Receptury kuszą nieoczywistym połączeniem składników, a ich wprowadzeniu towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „bo lubię napój matchujący z wakacjami”.
Miłośnicy matchy mają powód do radości. W sklepach z kawiarnią Tchibo pojawiły się nowe warianty tego napoju. Jest rześko, owocowo i egzotycznie. – W Tchibo nie zwalniamy tempa i wprowadzamy kolejne nowości do naszego menu. Zielona, energetyzująca matcha – obok klasycznych kaw – już od kilku miesięcy jest jednym z najchętniej wybieranych napojów przez naszych klientów. Dlatego postanowiliśmy opracować kolejne pyszne receptury na jej bazie – mówi Joanna Chodakiewicz, Coffee Bar Manager w Tchibo Warszawa. 

Matcha Tonic, Iced Passion Fruit Matcha czy Iced Strawberry Matcha Latte to wyjątkowe propozycje, które sprawdzą się zarówno podczas spokojnego odpoczynku w strefie kawiarnianej Tchibo, jak i jako opcja „to go” w drodze do pracy czy ulubionego parku lub muzeum. – Matcha – zwłaszcza w wydaniu „na zimno” to doskonała propozycja na lato. Wakacje już niebawem się kończą, dlatego nowe napoje od Tchibo to dobry sposób na to, by zachować letnie smaki i emocje na dłużej – dodaje Joanna Chodakiewicz. 

It’s a match(a)!

Matcha to alternatywa dla kawoszy i nie tylko. Pozytywnie zaskoczy unikalnym smakiem, ale i stopniowo rozbudzi. Dla fanów popularnego espresso tonic, ciekawą opcją będzie Matcha Tonic – orzeźwiający napój na bazie toniku i wysokogatunkowej matchy, dopełniony delikatnym smakiem mięty. Wśród nowości nie mogło także zabraknąć owocowych wariacji. Iced Passion Fruit Matcha Latte na zimno to propozycja dla fanów słodko-kwaśnych smaków z wyraźną nutą soczystej marakui, zaś Iced Strawberry Matcha to receptura, będąca połączeniem smaku truskawek i białej czekolady, która już podbiła serca odwiedzających Tchibo w wersji „na ciepło”. Tym razem w wersji „na lodzie”.

Matchujemy z wakacjami

Rozbudowie menu towarzyszą działania marketingowe pod hasłem „bo lubię napój matchujący z wakacjami”. Realizowane są w mediach społecznościowych na platformach własnych Tchibo, za co odpowiada agencja Golden Submarine, a także w ramach działań w punktach własnych.




Źródło: 24/7Communication 
Fot: mat. prasowe



tagi: Tchibo , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,