SAKURA – smak, który zakwita
Sakura to japońska wiśnia, której kwitnienie symbolizuje w Japonii piękno chwili, czystość formy i sezonowość. To metafora jakości, świeżości i delikatności, cech, które przyświecają nowej linii Sakura.
Każdy zestaw Sakura to nie tylko smakowite połączenie wysokiej jakości składników, ale też wizualna kompozycja, której nie powstydziłaby się najlepsza restauracja Sushi. Produkty Sakura powstają z najwyższej klasy łososia surowego, delikatnych kremowych serków, dojrzałego awokado i autentycznego ryżu Sushi, a wszystko to zbalansowane w wygodnym formacie Take & Away.
Produkty Sakura dostępne w sieci sklepów Biedronka od 31 lipca 2025. Premierowe zestawy Sushi Sakura dostępne w sieci Biedronka:- NAMI – oznacza „falę”, odnosi się do harmonijnego przepływu smaków w klasycznym zestawie futomaków z łososiem surowym, serkiem i awokado
- KURO – „czarny” – hołd dla elegancji i klasy, skład to California roll z łososiem surowym i serkiem w sezamie czarno i białym
- SAKU – skrót od „sakura”, ale też dźwięk chrupnięcia – hosomaki z łososiem surowym
- MIRA – „przyszłość” – świeże połączenie łososia surowego z awokado w formie hosomaków
Co wyróżnia linię Sakura?- Jakość restauracyjna – smak, skład i prezentacja na poziomie lokalu Sushi
- Inspiracja japońską tradycją – japońskie nazwy oddające filozofię produktu
- Świeżość i prostota – czysty skład, wyrazisty smak, bez zbędnych dodatków
- Dostępność – produkty dostępne w popularnej sieci handlowej, bez kompromisów
Premiera nowej linii produktowej – Sakura, to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów poszukujących produktów o jakości restauracyjnej, ale dostępnych w codziennych zakupach w sieciach handlowych.
Sakura charakteryzuje się najwyższą jakością składników, to delikatna kompozycja smaków i estetyczna prezentacja inspirowana kuchnią restauracyjną. Produkty zostały opracowane przez nasz zespół R&D, specjalizujący się w daniach azjatyckich dostosowanych do eurpojeskich gustów, ale z zachowaniem oryginalnego charakteru.
Z premierą linii Sakura, Sushi&Food Factor planuje kampanię promocyjną w social mediach, współpracę z Influencerami oraz obecność w materiałach marketingowych Biedronka.
Sushi&Food Factor: 10 lat smaku, innowacji i globalnego sukcesu
W tym roku Sushi&Food Factor obchodzi 10-lecie. Rozpoczęliśmy działalność w 2015 roku jako niewielka fabryka w podpoznańskim Robakowie, przekształciła się w lidera produkcji gotowych zestawów Sushi i dań kuchni azjatyckiej, dostarczając swoje produkty do 15 krajów Europy. Obecnie każdego dnia produkujemy 170 tysięcy tacek Sushi.
„Dzięki zaangażowaniu naszego zespołu i wsparciu klientów, w ciągu 10 lat staliśmy się nie tylko liderem w kategorii gotowych zestawów Sushi, ale także ekspertem w tworzeniu innowacyjnych dań kuchni azjatyckiej” – mówi Anna Tubacka, Prezes Zarządu.
Zaangażowanie lokalne i globalne
Sushi&Food Factor od zawsze łączy działalność biznesową z odpowiedzialnością społeczną. Firma wspiera lokalne inicjatywy, takie jak Akademia Judo w Poznaniu, współpracuje ze społecznościami poprzez organizację warsztatów kulinarnych dla dzieci, seniorów i lokalnych mieszkańców, a w 2024 roku adoptowała pandę rudą z poznańskiego ZOO.
Jednym z najnowszych projektów jest otwarcie punktu gastronomicznego GOKO Sushi Express w Kamionkach pod Poznaniem, który oferuje produkty niedostępne w sieciach retailowych, podkreślając wyjątkowe kompetencje kulinarne firmy.
Linki:
https://www.youtube.com/watch?v=_OSD5myYwWQ https://www.linkedin.com/company/Sushifoodfactor/ https://www.facebook.com/Sushifoodfactor https://www.instagram.com/goko_express/ https://Sushifoodfactor.pl/blog/ Źródło: SUSHI & FOOD FACTOR
Fot: mat. prasowe