Nowe, przyjazne środowisku butelki mają certyfikat ISO 14021 i w 99% podlegają recyklingowi. Przyczyniają się również do redukcji emisji dwutlenku węgla i gazów cieplarnianych.
Pozytywna dla środowiska zmiana polega na zastąpieniu czarnej matowej butelki wariantem przeźroczystym z nałożonym rękawem (tzw. sleevem). Jest on dokładnym odzwierciedleniem poprzedniego wizerunku, więc konsumenci nie będą mieć żadnych problemów z odnalezieniem produktu na półce. Dzięki wykorzystanemu tworzywu, butelka Passoa po wykorzystaniu będzie mogła zostać poddana recyklingowi.
Nowością w wyglądzie marki jest „visistrip" - transparentny pasek, dzięki któremu można zobaczyć, co kryje się wewnątrz opakowania, a także ile likieru zostało w butelce.
„Nowa butelka ma wiele zalet zarówno od strony marketingowej, jak i konsumenckiej. Wykorzystanie sleevu na butelce, oprócz niezaprzeczalnych walorów ekologicznych, daje nam większe możliwości okresowej zmiany grafiki np. na święta, czy w okresie wakacyjnym. Natomiast visistrip jest bardzo cennym udogodnieniem dla konsumentów, którzy dzięki niemu wiedzą, kiedy kupić kolejną butelkę. Przeprowadzone przez nas w październiku 2009 r. badania potwierdzają, że kupujący uważają to rozwiązanie za bardzo użyteczne." - opowiada Zuzanna Łatacz, Kierownik Marki Passoa.
Passoa w nowej butelce dostępna jest zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym. Cena pozostaje niezmieniona, czyli wynosi 53 zł za pojemność 0,7 l. Wygląd i sposób produkcji butelek o pojemności 0,5 l nie uległ zmianie.
INFORMACJA HANDLOWA
(Maja Święcka)
tagi: Passoa ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...