Nieskategoryzowane

Intermarche w Słupcy

Wtorek, 24 sierpnia 2010
19 sierpnia w Słupcy, w województwie wielkopolskim, otwarty został supermarket Intermarché pod szyldem Super. Jest to 149 sklep sieci w Polsce.

Sklep w Słupcy zbudowany został według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Nowy Intermarché liczy  1000 mkw. powierzchni sprzedaży.

Placówka oferuje mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona została również wędzarnia, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.

Do dyspozycji klientów jest darmowy parking, który może pomieścić 55 samochodów osobowych. W nowym sklepie zatrudnienie znalazło 50 osób. Na terenie sklepu znajduje się 7 kas.

To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.

(Maja Święcka)

tagi: Intermarche ,