Nowości

Fitella poszerza ofertę musli

Poniedziałek, 23 sierpnia 2010
Dla rynku musli wciąż najistotniejsze są duże opakowania, które stanowią ponad 57% wartości tego rynku. Dlatego marka Fitella - lider rynku w ilości sprzedanych sztuk, postanowiła poszerzyć swoje portfolio, wprowadzając trzy najpopularniejsze smaki w opakowaniu 300 g.

Do oferty Fitelli w dużym opakowaniu, dołączyły trzy smaki, cieszące się największą popularnością wśród konsumentów. Należą do nich: musli orzechowe z rodzynkami, bananowe z kawałkami czekolady oraz musli tropikalne z papają,  ananasem i bananem. Na nowym opakowaniu produktu znajduje się komunikat o zawartości składników odżywczych (GDA) oraz błonnika. Dodatkowo zamieszczono informację, że Fitella jest najchętniej kupowanym musli w Polsce. Opakowanie 300g to propozycja dla wszystkich, którzy cenią zbilansowaną dietę i chcą dłużej cieszyć się doskonałym smakiem Fitelli!

Opakowanie: 300 g

Na rynku od: 6 września 2010

Sugerowana cena detaliczna: 4,99 zł

(Maja Święcka)

tagi: Fitella ,