Advertisement

Nowości

SERTOP - Nowa etykieta. Ta sama niezawodna jakość!

Wtorek, 03 czerwca 2025
SERTOP wprowadza nowe, trójstronne etykiety dla całej linii serów topionych w kostkach 100 g, z kultowym „Tylżyckim” na czele. Nowe opakowania poprawiają widoczność produktu, jego atrakcyjność na półce i czytelność informacji, co przekłada się na większą wygodę zarówno dla konsumentów, jak i handlu detalicznego.
Proces wdrażania nowej identyfikacji wizualnej jest rozłożony do końca 2025 roku, obejmując sukcesywnie wszystkie warianty serów topionych w kostkach 100 g oraz pozostałe produkty z portfolio SERTOP, które również przejdą odświeżenie w ramach kompleksowego rebrandingu marki.

„To strategiczna zmiana, która wzmacnia rozpoznawalność naszych produktów na półce, a jednocześnie wspiera decyzje zakupowe konsumentów poprzez lepszą widoczność i bardziej przejrzystą komunikację. Dla zachowania spójności wizualnej, pozostałe produkty z naszej oferty również zostaną objęte procesem odświeżenia, który stanowi część szerszego rebrandingu marki SERTOP” – komentuje Anita Kubarska, Marketing Manager.

SERTOP. Z każdej strony wygląda lepiej.




Źródło: SERTOP
Fot: mat. prasowe



tagi: SERTOP , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,