Już teraz czekolada Nestlé AERO, lider na rynku bąbelkowych batonów*, dostępna jest w nowej, atrakcyjnej odsłonie. Zmieniono opakowania i logo produktu. Nowy design opakowań AERO podkreśla charakter marki - więcej na nim kuszących, czekoladowych bąbelków. Kolorystyka opakowań została dopasowana do koloru każdej z czekolad. Nestlé AERO Mleczna przyciąga czekoladowym brązem, a Nestlé AERO Mleczno - Biała zachwyca swym kremowym odcieniem. Odmienione logo AERO jest bardziej nowoczesne, dzięki czemu świetnie trafia w gusta konsumentów. Całość nabrała słodkiej lekkości, której trudno się oprzeć.
Czekolady Nestlé AERO dostępne są w dwóch formatach: baton 35 g zmieści się do każdej torebki czy szuflady biurka, a tabliczka 74 g to dobre rozwiązanie na spotkanie z przyjaciółkami. Obydwa formaty będą na wyciągnięcie ręki podczas chwili lekkiego, przyjemnego oderwania od codziennych obowiązków.
Na tyłach opakowań czekolad Nestlé AERO umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera kontakt do Serwisu Konsumenta. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA informujący o wskazanym dziennym spożyciu.
Czekolady Nestlé AERO dostępne są w nowych opakowaniach o masie 35 g i 74 g oraz sugerowanych cenach ok. 1,65 zł i ok. 3,49 zł. Limitowana edycja napowietrzonej czekolady mlecznej z truskawkowym wnętrzem będzie dostępna od połowy sierpnia aż do wyczerpania zapasów. Jej sugerowana cena to ok. 1,65 zł (masa 35g).
* źródło: Nielsen, MAT 2009
(Maja Święcka)
tagi: Nestle ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...