Najsilniejsze marki w Polsce wyłaniane są przez niezależną grupę ekspertów w dziedzinie marketingu - Radę Marek. Tytuł Superbrand, który otrzymały Okocim i Carlsberg jest przyznawany niewielkiej liczbie produktów - poniżej 5 procent ogółu marek ocenianych przez Radę Marek. Kapituła konkursu ocenia je w skali 1-20. Prestiżowy tytuł otrzymują marki, których łączna ocena przekracza 12 punktów.
Konkurs ma swoje korzenie w Wielkiej Brytanii, gdzie znajduje się siedziba organizacji Superbrand Ltd., która działa od 15 lat i ocenia najsilniejsze marki w 85 krajach. W tym roku, po raz piąty na polskim rynku wyłoniono najlepsze marki, wśród których znalazła się marka Okocim i Carlsberg. Wyróżnienie jest potwierdzeniem silnej pozycji marek piwnych na polskim rynku.
„Carlsberg to sztandarowa marka Grupy Carlsberg i jedna z najbardziej rozpoznawalnych, międzynarodowych marek w segmencie piw premium. Tytuł Superbrand Polska, który otrzymała marka Carlsberg jest dla nas symbolem jakości i ugruntowanej, silnej pozycji rynkowej piwa Carlsberg również w Polsce. Doceniają ją zarówno niezależni eksperci jak i konsumenci" - mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Carlsberg.
„Ogromnie cieszymy się z tak ważnego wyróżnienia, które jest ukoronowaniem naszych starań o jakość i pozycję marki Okocim na polskim rynku. Okocim to ikona smaku polskiego piwa, marka o długiej, ponad 160-letniej tradycji. Tytuł Superbrand Polska jest dla nas kolejnym, ważnym potwierdzeniem indywidualnego charakteru marki. Warto przypomnieć, że w tym roku otrzymaliśmy także cztery złote medale jakości przyznane czterem wariantom piwa Okocim, przez belgijskich ekspertów piwnych w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Monde Selection w Brukseli" - mówi Dariusz Deszczka, Senior Brand Manager marki Okocim.
(Maja Święcka)
tagi: Carlsberg ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...