Cappy Lemonade jest odpowiedzią na potrzeby osób aktywnych, które cenią sobie życie pełne doświadczeń, ale szukają orzeźwienia i pobudzenia. Nowa linia napojów dostarcza subtelny, cytrusowy impuls, który pozwala na nowo zaangażować się w otaczającą nas rzeczywistość.
„To przyjemnie słodko-kwaśne, niegazowane napoje o smaku cytryny. Odpływasz myślami? Łyk i wracasz,” mówi Monika Rajamäe, Senior Marketing Activation Manager, Stills Portfolio, Coca‑Cola Polska i Kraje Bałtyckie.
Konsumenci mogą wybrać swój ulubiony wariant spośród trzech wersji Cappy Lemonade: o Smaku Cytryny, o Smaku Cytryny i Mięty oraz o Smaku Cytryny i Truskawki bez dodatku cukru.
tagi: Cappy Lemonade , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...