Hokeiści Aksam Unii Oświęcim rozpoczęli nowy sezon w nowych strojach - z logotypem bielskiego producenta olejów, margaryn i marynat. Również na tafli lodowiska - w jego ważnym punkcie, czyli w miejscu wznowień gry, pojawił się charakterystyczny słonecznik ZT „Bielmar".
Producent oleju Beskidzkiego, margaryny Śniadaniowej, czy Palmy z Murzynkiem ma nadzieję, że w związku ze sponsorowaniem zawodników Unii, sympatycy hokeja jeszcze częściej będą sięgać po cenione przez konsumentów produkty Spółki „Bielmar".
(Maja Święcka)
tagi: Bielmar ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...