Advertisement

Nowości

Cappy Lemonade już na polskim rynku

Czwartek, 08 maja 2025
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię napojów – Cappy Lemonade. Produkty zostały stworzone z myślą o osobach poszukujących chwili wytchnienia w intensywnym rytmie codzienności.
Cappy Lemonade jest odpowiedzią na potrzeby osób aktywnych, które cenią sobie życie pełne doświadczeń, ale szukają orzeźwienia i pobudzenia. Nowa linia napojów dostarcza subtelny, cytrusowy impuls, który pozwala na nowo zaangażować się w otaczającą nas rzeczywistość.

„To przyjemnie słodko-kwaśne, niegazowane napoje o smaku cytryny. Odpływasz myślami? Łyk i wracasz,” mówi Monika Rajamäe, Senior Marketing Activation Manager, Stills Portfolio, Coca‑Cola Polska i Kraje Bałtyckie.

Konsumenci mogą wybrać swój ulubiony wariant spośród trzech wersji Cappy Lemonade: o Smaku Cytryny, o Smaku Cytryny i Mięty oraz o Smaku Cytryny i Truskawki bez dodatku cukru.

Kampania swoim zakresem obejmuje nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication.

Produkty dostępne są w szerokiej dystrybucji, w butelkach PET o pojemności 400 ml. Za sprzedaż nowości w Polsce, jej dystrybucję i marketing w kanałach klienckich odpowiada strategiczny partner The Coca-Cola Company – firma Coca-Cola HBC.

Cappy_Lemonade_KV2.jpg



Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe




tagi: Cappy Lemonade , Coca‑Cola Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,