Cappy Lemonade jest odpowiedzią na potrzeby osób aktywnych, które cenią sobie życie pełne doświadczeń, ale szukają orzeźwienia i pobudzenia. Nowa linia napojów dostarcza subtelny, cytrusowy impuls, który pozwala na nowo zaangażować się w otaczającą nas rzeczywistość.
„To przyjemnie słodko-kwaśne, niegazowane napoje o smaku cytryny. Odpływasz myślami? Łyk i wracasz,” mówi Monika Rajamäe, Senior Marketing Activation Manager, Stills Portfolio, Coca‑Cola Polska i Kraje Bałtyckie.
Konsumenci mogą wybrać swój ulubiony wariant spośród trzech wersji Cappy Lemonade: o Smaku Cytryny, o Smaku Cytryny i Mięty oraz o Smaku Cytryny i Truskawki bez dodatku cukru.
Kampania swoim zakresem obejmuje nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication.
Produkty dostępne są w szerokiej dystrybucji, w butelkach PET o pojemności 400 ml. Za sprzedaż nowości w Polsce, jej dystrybucję i marketing w kanałach klienckich odpowiada strategiczny partner The Coca-Cola Company – firma Coca-Cola HBC.
Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe