„Możliwość wprowadzania psów na pasaże to ukłon w stronę naszych klientów. Tym bardziej cieszy fakt, że niemal 100 najemców przyłączyło się do akcji „miejsce przyjazne psom" i wyraziło zgodę na wstępkKlientów z psami" - mówi Małgorzata Szychułda, Dyrektor Marketingu BCC. - „Naszym celem nie jest kreowanie trendu na spędzanie spacerów z czworonogami w centrach handlowych. W Bonarce dajemy jednak możliwość zabrania ze sobą psa, by nie czekał na właściciela w samochodzie czy przed wejściem. Wnętrza Bonarki są przestronne, pełne naturalnego światła i co ważne w pełni klimatyzowane. Dlatego też wizyta w naszej Galerii jest komfortowa - zarówno dla zwierzęcia, jak i innych klientów."
Akcja „Bonarka - miejsce przyjazne psom", zainaugurowana została podczas pierwszego w Polsce pokazu szczeniąt rasowych, organizowanego przez Bonarka City Center przy współpracy ze Związkiem Kynologicznym w Polsce. 1 sierpnia br. na wybiegu zaprezentowało się ponad 100 rasowych szczeniąt, a podczas akcji adopcyjnej, towarzyszącej pokazowi, nowy dom znalazło 16 psów. Kwestujący zebrali ponad 2 500 zł na potrzeby przytuliska w Harbutowicach.
(Maja Święcka)
tagi: Bonarka ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...