Według badań przeprowadzonych na zlecenie firmy HJ Heinz Polska, aż 95% Polaków wykorzystuje w kuchni koncentrat pomidorowy jako bazę do potraw. Co więcej, ponad połowa używa koncentratu przynajmniej raz w tygodniu. Jest on przede wszystkim podstawowym składnikiem zupy pomidorowej.
Konsumenci są przyzwyczajeni do ulubionej zupy, jednak poszukują sposobów na jej urozmaicenie. Gama koncentratów smakowych do Pudliszek, w tym najnowszy z bazylią, idealnie odpowiada na te potrzeby. Koncentrat pomidorowy Pudliszki powstaje z dojrzewających w słońcu pomidorów, których smak jest kluczem do udanej zupy pomidorowej. Nutka bazylii idealnie komponuje się z pomidorami i nadaje potrawie wyjątkowy, oryginalny aromat. Produkt nie zawiera konserwantów. Oferowany jest w słoiku 200 g.
Pudliszki są liderem na rynku koncentratów pomidorowych, z wartościowymi udziałami średniorocznymi na poziomie 40% (według ACN, cała Polska, średnia za ostatni rok). W ofercie marki znajdują się wersje o klasycznym smaku oraz gama smakowa z dodatkiem bazylii, ziół, czosnku lub cebuli.
(Maja Święcka)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...