Opakowania

Stella Artois w nowym opakowaniu

Środa, 23 kwietnia 2025 HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
Rynek piwa w Polsce dynamicznie się zmienia, a premiumizacja staje się kluczowym trendem. Konsumenci coraz częściej wybierają produkty wyższej jakości i są skłonni zapłacić za nie więcej.
Ponadto ponad połowa sprzedawanych piw w Polsce to warianty w puszce. Dlatego Coca-Cola HBC, dystrybutor piw z portfolio Ab InBev w Polsce wprowadza nowe opakowanie belgijskiego piwa z segmentu premium – Stella Artois w puszce 500 ml. To nowa, większa wersja klasyka o 5% zawartości alkoholu. Piwo charakteryzuje harmonijny smak i delikatna goryczka pochodząca z chmielu saaz. Stella Artois w puszcze 500 ml jest teraz dostępna w sklepach w Polsce.




tagi: Stella Artois , opakowanie , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,