Nowości

„Nowy Sezon Ż” – produkty i kampanie Grupy Żywiec na wiosnę i lato 2025

Piątek, 18 kwietnia 2025
Co nas czeka w Nowym Sezonie Ż? Żywiec Białe 0.0% debiutuje w kegach, otwierając nowy etap w rozwoju segmentu zerówek w Polsce. Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami i celebrują rodzime smaki w ramach linii ,,Kwiaty Polskie”, wspieranej kampanią z Maciejem Musiałem. Radlery 0.0% Warki uzupełniają ofertę o orzeźwiające i zbalansowane propozycje. A imprezy w stylu latino rozkręcają gorące nowości od Desperados.
Odkąd w 2018 roku Grupa Żywiec jako pierwsza wprowadziła do sklepów szeroką ofertę piw 0.0% pod wspólnym szyldem Strefa Zero (z dedykowanymi lodówkami i standami), konsekwentnie trzyma się swojej strategii i co sezon zaskakuje konsumentów nowościami. Propozycje Grupy Żywiec wpisują się w trendy aktywnego, świadomego stylu życia, ale także przełamywania barier i wychodzenia poza ramy. Kluczem do spełnienia oczekiwań rynkowych jest ciągłe testowanie i unowocześnianie technologii produkcji, czego dowodem jest m.in.  najnowsza innowacja dla gastronomii – czyli Żywiec Białe 0.0% w kegach.

Nowe duety smakowe Żywiec 0.0%

W tym sezonie Grupa Żywiec zdecydowanie idzie w Polskę i podkreśla piękno polskiej natury – wprowadzając linię bezalkoholowych piw „Kwiaty Polskie”: Żywiec Lipa & Pigwa 0.0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0.0%. Oba warianty bazują na pigwie i jabłku – owocach znajdujących się w piątce najpopularniejszych smaków w Polsce. Nowości wspiera kampania marketingowa „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem aktora Macieja Musiała.

Obecnie w portfolio Żywiec 0.0% znajdują się także: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0.0%, Żywiec Malinaż z nutą Trawy Cytrynowej 0.0%, Żywiec Miętaż z nutą Bergamotki 0.0% oraz Żywiec Pomelonż z nutą Cytrusów 0.0% (wariant dostępny w sieci sklepów Żabka). Wszystkie smakowe piwa Żywiec 0.0% sprzedawane są w zielonych butelkach zwrotnych z papierową etykietą.

Orzeźwiające Radlery Warka 0.0%

W tym roku na sklepowych półkach debiutuje Warka Radler 0.0% Owoce Leśne, a dodatkowo powraca smak, który już w zeszłym sezonie cieszył się sporym uznaniem konsumentów – Warka Radler 0.0% Wiśnia z Cytryną. Wzbogacenie portfolio o gamę czerwonych owoców proponuje intensywną, naturalną świeżość. Połączenie słodko-kwaśnych malin z delikatną głębią jagód to propozycja dla tych, którzy cenią wyraziste i harmonijne smaki, łączące owocową słodycz z orzeźwiającą nutą.

W tegorocznym katalogu Warka Radler znajdują się: Warka Radler 0.0% Cytryna, Warka Radler 0.0% Grejfrut z Pomarańczą, Warka Radler 0.0% Wiśnia z Cytryną, tegoroczna nowość Warka Radler 0.0% Owoce Leśne oraz dostępne w sieci sklepów Żabka – Warka Radler 0.0% Opuncja Figowa z Cytrusami.   

Nowe warianty Desperados inspirowane beztroskim klimatem latino

Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, co roku dostarcza konsumentom nieoczywiste połączenia na bazie latynoskich drinków. W tym roku marka prezentuje trzy nowości zainspirowane kulturą latynoską, zachęcającą do uwolnienia fantazji i cieszenia się pełnią życia. Na sklepowe półki trafiły właśnie nowe piwa „with Latin vibe”, czyli Desperados Nocturno (wyróżniający się smak z dodatkiem ciemnego rumu i limonki) oraz dedykowane sklepom sieci Żabka – Desperados El Diablo (krwisty czerwony kolor, który dzięki połączeniu limetki, czarnej porzeczki i imbiru, stanowi profil pobudzający zmysły) i Desperados El Santo (beztroski owocowy wariant z wyraźnymi nutami limetki, guawy i jabłka).

Top trendy konsumenckie, które kształtują dzisiejszy rynek piwny w Polsce

1.    Pozytywna polskość – nowa definicja dumy

Polacy coraz chętniej mówią: „dobrze być stąd”. Na sile zyskuje soft pride – swobodna i codzienna duma z polskości, zakorzeniona w języku, kulturze, smakach, przyrodzie i zwykłych momentach z życia. Polskie produkty, marki i doświadczenia zyskują na znaczeniu – od muzyki, przez literaturę i modę, po kuchnię i turystykę. To oznaka szerszego procesu: odzyskiwania sprawczości kulturowej, która polega na uznaniu (bez nadęcia), że to, co „nasze”, jest wartościowe, piękne, a nawet modne.

2.    Rewolucja odpoczynku – slow life zamiast hustle culture

Polacy chcą odpoczywać mądrze i bez poczucia winy – dobrostan staje się nową walutą szczęścia. Jakość życia mierzymy czasem wolnym, nie liczbą zadań w kalendarzu. I choć to dopiero początek tej zmiany, Polska łapie zbiorowy oddech. Na kanwie tego megatrendu pączkują mniejsze, dotyczące m.in. self-care, rytuałów codzienności, quality time.

3.    Modern Latin Vibe

W świecie młodego konsumenta ścierają się dziś dwie globalne fale kulturowe – jedna z dalekiego wschodu, druga z krajów hiszpańskojęzycznych. I choć K-Wave, czyli fenomen k-popowy, k-beauty i koreańskiej kuchni, rozgościł się już na dobre także w Polsce, to z zachodu nadciąga fala o równie potężnej sile – Modern Latin Vibe.




Źródło:  FleishmanHillard Poland
Fot: mat. prasowe




tagi: Nowy Sezon Ż , Grupa Żywiec , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,