Nowości

Crunchips z nową edycją limitowaną w wakacyjnej odsłonie

Środa, 16 kwietnia 2025
Słońce, znajomi, dobra zabawa i ulubione przekąski – to przepis na idealne, pełne wrażeń lato, które zbliża się wielkimi krokami. Crunchips rozpoczyna sezon letni już teraz, wprowadzając nową edycję limitowaną Summer edition. Wszyscy miłośnicy chrupiących nowości mogą rozsmakować się w dwóch wakacyjnych smakach Crunchips: Kremowa Papryka i X-Cut Pikantna Salsa.
Nowe propozycje w portfolio Crunchips są skierowane do wszystkich, którzy już teraz chcą poczuć letni vibe. Marka, tworząc nowe smaki, sięgnęła po sprawdzone inspiracje – Kremowa Papryka to klasyczny, uwielbiany smak papryki w nowej, kremowej odsłonie, a Salsa w wersji X-Cut, to pikantny i wyrazisty smak, który oddaje festiwalowy charakter i kulinarny twist rodem z gorącego południa. Oba smaki doskonale wpisują się w klimat spotkań z bliskimi i spontanicznych chwil z ekipą przyjaciół.

– W Crunchips już teraz wchodzimy w letni sezon i prezentujemy smaki, które doskonale sprawdzą się podczas spotkań ze znajomymi, wakacyjnych imprez czy festiwali muzycznych. Nasi konsumenci chętnie sięgają po nowości, dlatego stawiamy na odważne i nieoczywiste połączenia, które przenoszą w wakacyjny klimat – niezależnie od miejsca i okazji – wyjaśnia Margarita Lipińska, Brand Manager marki Crunchips.

Letni vibe opakowań Crunchips

Wakacyjny charakter edycji limitowanej Crunchips Summer edition podkreśla również przyciągający wyróżniający się projekt opakowań. Nowoczesna i atrakcyjna szata graficzna, utrzymana w żywych, letnich kolorach, przywołuje skojarzenia z beztroską i letnią zabawą. Na frontach opakowań wzrok przyciąga różowy flaming – symbol wakacyjnego klimatu – uzupełniony apetycznymi grafikami przedstawiającymi smakowe warianty edycji: kremową paprykę i salsę.

Na opakowaniach o gramaturze 140 g znalazły się również oznaczenia nawiązujące do strategii marki Lorenz, realizowanej pod hasłem „Radość i odpowiedzialność”. Informują one, że produkt jest bezglutenowy i bez dodatku konserwantów. Dodatkowo ikona „Our mission: #Less plastic” podkreśla misję Lorenz dążenia do ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach jednostkowych.

Kampania marketingowa

Komunikacja Crunchips Summer edition uwzględnia szeroko zakrojoną kampanię reklamową w mediach tradycyjnych i digitalowych. Zaplanowane działania uwzględniają współpracę z influencerami, konkursy w social mediach, a także obecność marki na festiwalach muzycznych.

Więcej o marce: Crunchips | Lorenz




Źródło: Q&A Comms
Fot: mat. prasowe



tagi: Crunchips , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,