Napój, łączący smak herbaty i śliwki - jednego z ulubionych owoców polskich konsumentów to nowość w portfolio 2-litrowych napojów niegazowanych marki Hellena. Napoje te nie zawierają sztucznych słodzików.
Polacy lubią śliwki - rocznie zbiera się ich u nas ponad 100 tys. ton. Śliwka cieszy się wśród Polaków tak dużą popularnością, że doczekała się nawet swojego święta. Odbywa się ono co roku w Szydłowie (najbliższe 22 sierpnia). Święto Śliwki organizują też Strzelce Dolne.
„Rozszerzenie oferty napojów niegazowanych o Napój o smaku herbaty śliwkowej to chęć zaoferowania konsumentom czegoś zupełnie nowego, czego nie ma jeszcze na rynku polskim" - mówi Magdalena Jędrzejczak, Brand Manager marki Hellena w Jutrzence Colian. Napój o smaku herbaty śliwkowej to jedyna taka kompozycja smakowa na rynku napojów niegazowanych.
Zdjęcie na etykiecie produktu sugeruje najlepszy sposób podania napoju: dobrze schłodzony, z kostkami lodu. Śliwka to kolejny polski owoc, którego smakiem mogą cieszyć się konsumenci. Napój o smaku herbaty śliwkowej doskonale wkomponowuje się w portfolio 2 - litrowych napojów niegazowanych Hellena. Na tę linię składają się także napoje o smaku: wiśnia, winogrono, jabłko, jabłko - mięta, grejpfrut, pomarańcza, czarna porzeczka oraz gruszka.
Produkt: Napój o smaku herbaty śliwkowej
Cena det.: ok. 2,80 zł
(Maja Święcka)
tagi: Hellena ,
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...