Napój, łączący smak herbaty i śliwki - jednego z ulubionych owoców polskich konsumentów to nowość w portfolio 2-litrowych napojów niegazowanych marki Hellena. Napoje te nie zawierają sztucznych słodzików.
Polacy lubią śliwki - rocznie zbiera się ich u nas ponad 100 tys. ton. Śliwka cieszy się wśród Polaków tak dużą popularnością, że doczekała się nawet swojego święta. Odbywa się ono co roku w Szydłowie (najbliższe 22 sierpnia). Święto Śliwki organizują też Strzelce Dolne.
„Rozszerzenie oferty napojów niegazowanych o Napój o smaku herbaty śliwkowej to chęć zaoferowania konsumentom czegoś zupełnie nowego, czego nie ma jeszcze na rynku polskim" - mówi Magdalena Jędrzejczak, Brand Manager marki Hellena w Jutrzence Colian. Napój o smaku herbaty śliwkowej to jedyna taka kompozycja smakowa na rynku napojów niegazowanych.
Zdjęcie na etykiecie produktu sugeruje najlepszy sposób podania napoju: dobrze schłodzony, z kostkami lodu. Śliwka to kolejny polski owoc, którego smakiem mogą cieszyć się konsumenci. Napój o smaku herbaty śliwkowej doskonale wkomponowuje się w portfolio 2 - litrowych napojów niegazowanych Hellena. Na tę linię składają się także napoje o smaku: wiśnia, winogrono, jabłko, jabłko - mięta, grejpfrut, pomarańcza, czarna porzeczka oraz gruszka.
Produkt: Napój o smaku herbaty śliwkowej
Cena det.: ok. 2,80 zł
(Maja Święcka)
tagi: Hellena ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....