Butelkę z etykietą wrażliwą na dźwięk będzie można zobaczyć wyłącznie w ściśle wyselekcjonowanych nocnych klubach, barach i pubach. Finest zaprezentuje się tam w granatowej butelce z niebieskim korektorem graficznym, który dzięki elektroluminescencyjnej technologii świeci w ciemności. Graficzny korektor posiada ciemny spray i niebieskie powlekane formy, które zapalają się w odpowiedzi na tony jakie przez nie przechodzą. Etykieta posiada wbudowane czujniki oraz światła LED i OLED, które sprawiają wrażenie poruszania się equalizera w rytm muzyki. Whisky Ballantine's Finest z elektroluminescencyjną etykietą nie będzie dostępna w sprzedaży detalicznej. Innowacyjne butelki będą wykorzystywane wyłącznie w sektorze on-trade i stanowią element działań marki w tym segmencie.
„Wprowadzenie nowej butelki do sektora on-trade ma na celu dotarcie do młodszej grupy naszych konsumentów i zaangażowanie ich w świat marki. Ballantine's Finest oferuje tę samą, najwyższą jakość w niezwykle innowacyjnym opakowaniu - to odpowiedź na potrzeby tych odbiorców, którzy w życiu wciąż poszukują nowych pomysłów i rozwiązań" - mówi Dorota Durakiewicz, Brand Manager Ballantine's Finest.
Innowacyjna butelka, która jest przykładem wyjścia marki poza schemat pulsuje dynamicznie na całym świecie w nocnych barach i klubach. Produkt jest obecnie dostępny w Polsce, Niemczech i 35 innych kluczowych rynkach na całym świecie w tym Tajlandii, Meksyku, Hiszpanii i Rosji.
INFORMACJA HANDLOWA
(Maja Święcka)
tagi: Ballantine's ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...