Nowości

Nowy, pomarańczowy smak Burn Energy w portfolio Coca-Cola Hbc

Poniedziałek, 14 kwietnia 2025
Kultowy ogień na puszce w tym roku zyskał nowy pomarańczowy smak. Do oferty Coca-Cola HBC właśnie wkroczył nowy BURN Energy Orange. Napój jest już dostępny w sklepach w całej Polsce.
BURN Energy to marka napojów energetycznych ceniona wśród artystów, muzyków i konsumentów na całym świecie. Jest obecna w Polsce od wielu lat, a jej dystrybutorem jest Coca-Cola HBC. Napoje wyróżniają się puszką o pojemności 250 ml i charakterystycznym płomieniem.

Ogień o smaku pomarańczowym

Umiejętność ujarzmienia potęgi ognia zmieniła ludzkość. Marka BURN Energy inspirowana tą ideą poszukuje nowych smaków i rozpala wewnętrzny ogień, aby fani mogli w pełni doświadczać swoich ulubionych muzyków i artystów.

Pomarańcze są jednymi z najbardziej popularnych owoców i są uprawiane w ponad 100 krajach na całym świecie. BURN Energy połączył ich smak ze swoją mieszanką energetyczną i zamknął w małej puszce BURN Energy Orange.

Nowy smak zadebiutował w sieci Żabka, a obecnie można go znaleźć w sklepach w całej Polsce.

W Polsce dostępnych jest 6 smaków w puszkach o pojemności 250 ml, kultowy Original, Apple Kiwi, Fruit Punch, Guava, Watermelon bez cukru i Orange. Nowy smak wraz z już dostępnymi wariantami na naszym rynku idealnie wpisują się w strategię 24/7 producenta – firmę Coca-Cola HBC, oferującą konsumentom napoje na każdą okazję i porę dnia.




Źródło: CORPORATE AND FINANCIAL COMMUNICATIONS
Fot: mat. prasowe



tagi: Burn Energy , Coca-Cola Hbc , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,