Coca-Cola HBC wprowadza na polski rynek nowe smaki kultowej marki napojów energetyzujących. Monster Energy Rio Punch powiększa linię produktów na bazie soków owocowych, a Monster Energy Fantasy Ruby Red to kolejna nowość z linii bez cukru. Oba napoje są dostępne w sklepach w całej Polsce.
Monster Energy to marka znana z innowacji, która nieustannie poszerza swoje portfolio, wprowadzając nowe smaki i warianty niskokaloryczne. W pierwszych miesiącach 2025 roku rodzina napoi Monster Energy powiększyła się o dwa nowe smaki.
Karnawał zamknięty w puszce
Roztańczone ulice Rio de Janeiro podczas karnawału przyciągają miliony turystów z całego świata, którzy przyjeżdżają podziwiać barwne przemarsze szkół samby i tętniące życiem platformy, wypełnione muzyką i tańcem. Cała Brazylia to kraj pełen magii i różnorodności. To nie tylko dom dla największej imprezy na świecie, ale także dla ponad 70% znanych owoców.
Monster Rio Punch powstał pod wpływem inspiracji Brazylią i jej karnawałowym duchem. To mieszanka smaków egzotycznych owoców z delikatnym dodatkiem przypraw oraz mieszanki energetycznej Monster Energy. Od piaszczystych plaż Copacabany po majestatyczny szczyt "Głowy Cukru", Monster Rio Punch zapewnia niesamowitą energię i zabawę do białego rana.
Dzieło sztuki
Monster Energy stale rozwija swoją linię produktów bez cukru. Najnowszym uzupełnieniem jest Ultra Fantasy Ruby Red. To produkt, który przełamuje konwencje nie tylko pod względem smaku, ale także designu puszki. Napój wyróżnia się połączeniem orzeźwiających cytrusów z mieszanką energetyczną Monster Energy.
Do stworzenia designu puszki firma zaangażowała Pinky'ego Taylora. Wierni fani marki mogli zobaczyć, jak tworzył swoje dzieła na żywo podczas imprez Monstera. W głównej siedzibie producenta wiszą pomalowane przez niego deski i płótna. Teraz każda osoba sięgająca po Ultra Fantasy Ruby Red będzie posiadać arcydzieło Pinky'ego.
Monster Rio Punch i Ultra Fantasy Ruby Red zadebiutowały w sklepach sieci Żabka. Obecnie oba produkty dostępne są w sklepach w całej Polsce.
W Polsce dostępnych jest 26 wariantów smakowych Monster Energy w ramach czterech linii. Original z kultową czarną puszką oraz wersją Monster Energy Green Zero Cukru. Produkty specjalne stworzone we współpracy z gwiazdami sportów motorowych, takie jak m.in. Doctor Valentino Rossiego. Linia Juiced, którą reprezentuje Rio Punch, to napoje stworzone na bazie soków owocowych. Ultra to napoje bez dodatku cukru. Tak szerokie portfolio idealnie wpisuje się w strategię 24/7 producenta – firmę Coca-Cola HBC, oferującą konsumentom napoje na każdą okazję i porę dnia.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.