Deser mleczny Qhipa jest obecny na rynku polskim od 2008 roku. Jest to produkt unikatowy, w formie aksamitnego twarożku oblanego czekoladą. Dostępny jest w lodówkach, ponieważ walory smakowe składników naturalnych najlepsze są w temperaturze 0-8 stopni Celsjusza.
Qhipa dostępna jest w czterech smakach. Naturalne, kokosowe lub waniliowe wnętrze oblane jest czekoladą deserową. Czwarty smak natomiast przygotowany został z myślą o najmłodszych - truskawka w mlecznej, słodkiej czekoladzie.
Na jesień 2010 roku przygotowany został nowy, bardzo nowoczesny design, który zaintryguje konsumentów i zachęci do spróbowania produktu. Wraz z launchem nowej odsłony Qhipy, prowadzona będzie kampania reklamowa informująca o produkcie. Głównym kanałem komunikacji będzie Internet, w tym media społecznościowe oraz outdoor.
Dodatkowo prowadzone będą działania wspierające sprzedaż w sklepach, w tym materiały POS, animacje połączone z degustacją produktu oraz promocje cenowe.
(Monika Dawiec)
tagi: Qhipa ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...