Deser mleczny Qhipa jest obecny na rynku polskim od 2008 roku. Jest to produkt unikatowy, w formie aksamitnego twarożku oblanego czekoladą. Dostępny jest w lodówkach, ponieważ walory smakowe składników naturalnych najlepsze są w temperaturze 0-8 stopni Celsjusza.
Qhipa dostępna jest w czterech smakach. Naturalne, kokosowe lub waniliowe wnętrze oblane jest czekoladą deserową. Czwarty smak natomiast przygotowany został z myślą o najmłodszych - truskawka w mlecznej, słodkiej czekoladzie.
Na jesień 2010 roku przygotowany został nowy, bardzo nowoczesny design, który zaintryguje konsumentów i zachęci do spróbowania produktu. Wraz z launchem nowej odsłony Qhipy, prowadzona będzie kampania reklamowa informująca o produkcie. Głównym kanałem komunikacji będzie Internet, w tym media społecznościowe oraz outdoor.
Dodatkowo prowadzone będą działania wspierające sprzedaż w sklepach, w tym materiały POS, animacje połączone z degustacją produktu oraz promocje cenowe.
(Monika Dawiec)
tagi: Qhipa ,
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...