Nowości

Milka Choco Croissant – potrójnie czekoladowa nowość już wkrótce w sklepach!

Wtorek, 18 marca 2025
Milka, jedna z wiodących marek słodyczy czekoladowych na polskim rynku, poszerza swoje portfolio o wyjątkową nowość. Milka Choco Croissant to potrójnie czekoladowa przyjemność, która już w marcu 2025 roku trafi do sklepów w całej Polsce. Nowość rozszerzy dynamicznie rozwijający się segment rogali pakowanych.
Czekoladowo-czekoladowo-czekoladowy Milka Choco Croissant

Milka prezentuje nowość, która zachwyci delikatnością – Milka Choco Croissant. Idealnie puszysty croissant i aż trzy warstwy czekolady Milka. Czekoladowy spód, czekoladowe nadzienie i czekoladowa polewa z alpejskiego mleka nadają rogalowi wyjątkowy smak, któremu ciężko się oprzeć! Połączenie miękkiego ciasta i delikatnej czekolady dostarczy konsumentom wyjątkowych multi-sensorycznych doznań. Milka Choco Croissant to idealna propozycja na popołudniową przekąskę lub deser. Produkt trafi do sklepów już w marcu 2025 roku. Dostępny jest w dwóch wariantach smakowych – z nadzieniem czekoladowym, gwarantującym niekończącą się czekoladową rozkosz oraz z nadzieniem waniliowym, które idealnie balansuje smak dzięki wyczuwalnej nucie wanilii.

Milka_Croissant_Choco_PNG.jpg

Smak, który Cię zaskoczy

Wewnętrzne badania konsumenckie Milki potwierdzają ogromny potencjał Milka Choco Croissant. 80% respondentów zadeklarowało chęć zakupu nowości1. Biorący udział w badaniu szczególnie podkreślali intensywnie czekoladowe doznania oraz puszyste i lekkie ciasto. Tak wysokie wyniki potwierdzają, że potrójnie czekoladowy rogal trafia w gusta konsumentów.

Wypieki pakowane – silnie rozwijający się segment

- Rynek słodyczy dynamicznie się rozwija, odpowiadając na pojawiające się potrzeby konsumentów. Jednym z najsilniej rosnących segmentów są obecnie wypieki pakowane. Konsumenci coraz chętniej sięgają po wygodne i gotowe do spożycia przekąski, które szybko zaspokajają uczucie głodu. Szczególną popularnością cieszą się pakowane rogale. – mówi Paulina Polubiec-Gyrczuk, Senior Brand Manager Milka.

Milka_Croissant_Vanilla_JPG.jpeg

Silna promocja Milka Choco Croissant na rynku

Premierę Milka Choco Croissant wspiera intensywna kampania marketingowa 360°, mająca na celu budowanie świadomości konsumentów o wprowadzonej przez markę nowości. Zaplanowane zostały szeroko zakrojone działania obejmujące spoty telewizyjne oraz kinowe, reklamy online oraz działania w obszarze social mediów. Co więcej, konsumenci będą mieli okazję spróbować nowego rogala dzięki samplingowi przeprowadzanemu przez markę w wybranych centrach handlowych. Tak kompleksowe podejście do promocji ma zapewnić Milka Choco Croissant zbudowanie silnej pozycji na rynku i szybkie zdobycie popularności wśród miłośników rogalików.




1  Źródło: Wewnętrzne badanie Mondelez na próbie 200 osób „Jaki jest potencjał Milka Croissant w Polsce i Rumunii?”, NIQ Bases, Czerwiec 2023



Źródło:
Fot: mat. prasowe


tagi: Milka Choco Croissant , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,