Czekoladowo-czekoladowo-czekoladowy Milka Choco Croissant
Milka prezentuje nowość, która zachwyci delikatnością – Milka Choco Croissant. Idealnie puszysty croissant i aż trzy warstwy czekolady Milka. Czekoladowy spód, czekoladowe nadzienie i czekoladowa polewa z alpejskiego mleka nadają rogalowi wyjątkowy smak, któremu ciężko się oprzeć! Połączenie miękkiego ciasta i delikatnej czekolady dostarczy konsumentom wyjątkowych multi-sensorycznych doznań. Milka Choco Croissant to idealna propozycja na popołudniową przekąskę lub deser. Produkt trafi do sklepów już w marcu 2025 roku. Dostępny jest w dwóch wariantach smakowych – z nadzieniem czekoladowym, gwarantującym niekończącą się czekoladową rozkosz oraz z nadzieniem waniliowym, które idealnie balansuje smak dzięki wyczuwalnej nucie wanilii.
Smak, który Cię zaskoczy
Wewnętrzne badania konsumenckie Milki potwierdzają ogromny potencjał Milka Choco Croissant. 80% respondentów zadeklarowało chęć zakupu nowości
1. Biorący udział w badaniu szczególnie podkreślali intensywnie czekoladowe doznania oraz puszyste i lekkie ciasto. Tak wysokie wyniki potwierdzają, że potrójnie czekoladowy rogal trafia w gusta konsumentów.
Wypieki pakowane – silnie rozwijający się segment
- Rynek słodyczy dynamicznie się rozwija, odpowiadając na pojawiające się potrzeby konsumentów. Jednym z najsilniej rosnących segmentów są obecnie wypieki pakowane. Konsumenci coraz chętniej sięgają po wygodne i gotowe do spożycia przekąski, które szybko zaspokajają uczucie głodu. Szczególną popularnością cieszą się pakowane rogale. – mówi Paulina Polubiec-Gyrczuk, Senior Brand Manager Milka.
Silna promocja Milka Choco Croissant na rynku
Premierę Milka Choco Croissant wspiera intensywna kampania marketingowa 360°, mająca na celu budowanie świadomości konsumentów o wprowadzonej przez markę nowości. Zaplanowane zostały szeroko zakrojone działania obejmujące spoty telewizyjne oraz kinowe, reklamy online oraz działania w obszarze social mediów. Co więcej, konsumenci będą mieli okazję spróbować nowego rogala dzięki samplingowi przeprowadzanemu przez markę w wybranych centrach handlowych. Tak kompleksowe podejście do promocji ma zapewnić Milka Choco Croissant zbudowanie silnej pozycji na rynku i szybkie zdobycie popularności wśród miłośników rogalików.
1 Źródło: Wewnętrzne badanie Mondelez na próbie 200 osób „Jaki jest potencjał Milka Croissant w Polsce i Rumunii?”, NIQ Bases, Czerwiec 2023
Źródło:
Fot: mat. prasowe