Nowa mieszanka od Tchibo jest już dostępna we wszystkich sklepach własnych, w tym online, oraz w wybranych sieciach handlowych. Specjalnie wyselekcjonowane ziarna stanowią dobrą bazę dla wszystkich kaw, ale najbardziej polecane są do tych mlecznych.
– Tchibo Exclusive Good Mood Blend to idealny sposób na chwilę odprężenia i relaksu o poranku, zwłaszcza, że te potrafią przyprawić nas o zawrót głowy. W Tchibo podchodzimy do kawy z dużym szacunkiem i troską, bo wiemy, jak wielką moc mają te aromatyczne ziarna. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu, stworzyliśmy mieszankę arabiki z najlepszych plantacji w Ameryce Łacińskiej i robusty z Azji i Afryki. Stale rozszerzamy portfolio, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających kawoszy, dlatego warto śledzić na bieżąco naszą ofertę – mówi Patrycja Wojtczyk, Brand Manager w Tchibo Warszawa.
Tchibo Exclusive Good Mood to intensywna kawa o pełnym body i niskiej kwasowości. Świetnie komponuje się z mlekiem.
Dobry nastrój w nowoczesnym wydaniu Nowa Good Mood Blend z portfela Tchibo Exclusive, tak jak wszystkie produkty z tej serii, dostępna jest w nowoczesnej szacie graficznej, która zachwyca eleganckim, matowym wykończeniem. Na przodzie opakowania znajduje się minimalistyczne ziarno, zaś z tyłu logotyp Tchibo, którego kawowa tradycja sięga 1949 roku.
Mieszankę Tchibo Exclusive Good Mood Blend można zakupić w dwóch wariantach: kawa ziarnista w opakowaniu 1kg w cenie promocyjnej 74,99 zł (cena oryginalna 84,99 zł) i 500g w cenie promocyjnej 30,99 zł (cena oryginalna 43,99 zł).
Nowy produkt z asortymentu Tchibo można znaleźć w regularnej sprzedaży m.in. w sklepach Carrefour, Leclerc i Intermarche, a także w wybranych lokalizacjach sieci Kaufland, Polomarket, Biedronka, Aldi oraz Lidl.
Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe