Nowości

Dobra kawa, dobry dzień – zacznij go z nową Tchibo Exclusive Good Mood Blend

Środa, 05 marca 2025
Do portfolio Tchibo Exclusive dołącza nowy produkt – Good Mood Blend. Najnowsza mieszanka producenta o intensywnym smaku, stanowiąca idealną bazę dla kaw mlecznych, to doskonały sposób na aromatyczne rozpoczęcie dnia. Wprowadzeniu nowego wariantu towarzyszą działania marketingowe online i w sklepach własnych.
Nowa mieszanka od Tchibo jest już dostępna we wszystkich sklepach własnych, w tym online, oraz w wybranych sieciach handlowych. Specjalnie wyselekcjonowane ziarna stanowią dobrą bazę dla wszystkich kaw, ale najbardziej polecane są do tych mlecznych.

– Tchibo Exclusive Good Mood Blend to idealny sposób na chwilę odprężenia i relaksu o poranku, zwłaszcza, że te potrafią przyprawić nas o zawrót głowy. W Tchibo podchodzimy do kawy z dużym szacunkiem i troską, bo wiemy, jak wielką moc mają te aromatyczne ziarna. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu, stworzyliśmy mieszankę arabiki z najlepszych plantacji w Ameryce Łacińskiej i robusty z Azji i Afryki. Stale rozszerzamy portfolio, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających kawoszy, dlatego warto śledzić na bieżąco naszą ofertę – mówi Patrycja Wojtczyk, Brand Manager w Tchibo Warszawa.

Tchibo Exclusive Good Mood to intensywna kawa o pełnym body i niskiej kwasowości. Świetnie komponuje się z mlekiem.

Dobry nastrój w nowoczesnym wydaniu
 
Nowa Good Mood Blend z portfela Tchibo Exclusive, tak jak wszystkie produkty z tej serii, dostępna jest w nowoczesnej szacie graficznej, która zachwyca eleganckim, matowym wykończeniem. Na przodzie opakowania znajduje się minimalistyczne ziarno, zaś z tyłu logotyp Tchibo, którego kawowa tradycja sięga 1949 roku.

Mieszankę Tchibo Exclusive Good Mood Blend można zakupić w dwóch wariantach: kawa ziarnista w opakowaniu 1kg w cenie promocyjnej 74,99 zł (cena oryginalna 84,99 zł) i 500g w cenie promocyjnej 30,99 zł (cena oryginalna 43,99 zł).

Nowy produkt z asortymentu Tchibo można znaleźć w regularnej sprzedaży m.in. w sklepach Carrefour, Leclerc i Intermarche, a także w wybranych lokalizacjach sieci Kaufland, Polomarket, Biedronka, Aldi oraz Lidl.

TCHIBO_Good_Mood.jpg




Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe




tagi: Tchibo Exclusive Good Mood Blend , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,