Kaufland konsekwentnie umacnia swoją pozycję na polskim rynku, otwierając kolejne sklepy. Najnowsze placówki – w warszawskim Wawrze oraz w Kozienicach – to nie tylko kolejny krok w strategii ekspansji sieci, ale także dowód na to, że handel wielkopowierzchniowy może iść w parze z troską o środowisko.
Nowy sklep Kaufland w Warszawie, zlokalizowany przy ul. Szpotańskiego, to największa spośród ostatnich inwestycji sieci – 2500 mkw. powierzchni handlowej, przestronne alejki oraz nowoczesne rozwiązania, które podnoszą komfort zakupów. To także przykład placówki zaprojektowanej zgodnie z ekologicznymi standardami. Na dachu zamontowano panele fotowoltaiczne, które ograniczają zużycie energii z konwencjonalnych źródeł, a na parkingu dostępne są stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dodatkowo, wokół obiektu posadzono 1650 drzew i krzewów, tworząc zieloną przestrzeń przyjazną zarówno dla klientów, jak i mieszkańców dzielnicy.
– Kaufland to sieć, która dynamicznie się rozwija, ale ekspansja musi iść w parze z odpowiedzialnością. Dbamy nie tylko o jakość i wygodę zakupów, lecz także o zrównoważone rozwiązania, które wpisują się w naszą strategię ESG. Inwestujemy w zieloną energię, redukujemy emisję CO₂ i angażujemy się w projekty na rzecz lokalnych społeczności – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.
Oprócz Warszawy, nowy sklep sieci pojawił się również w Kozienicach przy ul. Warszawskiej. To największa i najnowocześniejsza placówka handlowa w mieście, oferująca ponad 2000 mkw. powierzchni Kaufland postawił tu na szeroką ofertę produktów, w tym od lokalnych producentów, a także nowoczesne technologie usprawniające zakupy, takie jak kasy samoobsługowe i system K-Scan.
Otwarcia w Warszawie i Kozienicach to kolejny etap ekspansji Kaufland na polskim rynku, na którym sieć systematycznie umacnia swoją pozycję. Firma nie tylko inwestuje w nowe lokalizacje, lecz także wdraża rozwiązania zgodne z filozofią odpowiedzialnego biznesu.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.