Nowości

BeRAW rozwija portfolio i wprowadza linię Crispy Fruit

Piątek, 14 lutego 2025
Nowa linia Crispy Fruit to innowacyjne na rynku batony owocowe, odpowiadające na potrzeby konsumentów poszukujących zdrowych, a jednocześnie pysznych przekąsek. BeRAW, marka FoodWell stworzona z ambasadorką Ewą Chodakowską, kontynuuje ekspansję w segmencie batonów, koncentrując się na innowacjach produktowych. W pierwszej połowie 2025 roku planowany jest lifting opakowań, który udoskonali charakter i podkreśli wartości marki.
Crispy Fruit to pierwsze na rynku chrupiące batony owocowe, stanowiące bezpośrednią odpowiedź BeRAW na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami łączącymi naturalne składniki z ciekawą, chrupką formą i intensywnym smakiem.

Od lutego są dostępne w sprzedaży w trzech wariantach smakowych: Cherry & Cocoa, Mango & Passion Fruit oraz Strawberry & Brownie. Receptura batonów bazuje na owocach, bez dodatku cukru i oleju palmowego. Została opracowana na podstawie badań konsumenckich, przeprowadzonych we współpracy z agencją Minds&Roses Produkty są też źródłem witaminy B6 i magnezu, a chrupiąca konsystencja wyróżnia je na tle innych produktów w tej kategorii.

– Naszym celem było stworzenie batonów, które nie tylko wpisują się w aktualne potrzeby rynku, ale także wprowadzają nową jakość do segmentu przekąsek owocowych. BeRAW Crispy Fruit łączy intensywny smak z lekką, chrupiącą teksturą, dając konsumentom zupełnie nowe doświadczenie – mówi Jakub Niebelski, Brand Manager marki BeRAW.

Nowe kierunki rozwoju BeRAW

Premiera linii Crispy Fruit to element szerszej strategii BeRAW, która zakłada dalszą ekspansję w segmencie batonów oraz wzmacnianie rozpoznawalności marki. W 2025 roku firma skupi się nie tylko na wprowadzaniu kolejnych innowacyjnych produktów, ale i na odświeżeniu identyfikacji wizualnej. Nowy wygląd opakowań podkreśli wartości marki i wyróżni jej produkty na półkach sklepowych.

Zmiany dotyczyć będą również bardziej zróżnicowanego podejścia do cen. Będą się one kształtować w przedziale od 2.99 PLN do 4.99 PLN. Takie podejście demokratyzuje dostęp do portfolio produktów, bo umożliwi konsumentom precyzyjniejszy wybór dopasowany do ich możliwości.

– BeRAW to marka, którą współtworzę z myślą o osobach szukających lepszych alternatyw na co dzień. Od lat dzielę się wiedzą i doświadczeniem, zachęcając do świadomych wyborów żywieniowych. Nowe produkty to kolejny krok w rozwoju i bezpośrednia odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy oczekują smaku, jakości oraz funkcjonalności i zdrowia w jednym – podkreśla Ewa Chodakowska, ambasadorka i współtwórczyni BeRAW.

Zmieniające się preferencje konsumentów

Segment batonów owocowych dynamicznie się rozwija, a klienci coraz częściej wybierają produkty łączące różnorodne smaki z naturalnym składem. BeRAW Crispy Fruit to efekt tego trendu. Chrupiąca struktura i intensywne, owocowe kompozycje smakowe sprawiają, że to atrakcyjna opcja dla osób poszukujących nowoczesnych rozwiązań w codziennej diecie. Nowa linia trafia do sprzedaży na terenie całego kraju od lutego bieżącego roku. Już teraz można je znaleźć w drogeriach Rossmann, na wybranych stacjach benzynowych i w kanale e-commerce.




Źródło: Brandscope
Fot: mat. prasowe



tagi: BeRAW , Crispy Fruit , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,